Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Dit klinkt zeker niet verkeerd! Zal morgen nog eens vaker luisteren om er een definitief oordeel over te geven
Vooralsnog een lekkere track 
De track klinkt ver weg, net alsof je op een festival bij een eettent staat en dit nummer op een afstandje in een tent hoort. Ookal is het de bedoeling van de track, het raakt me daardoor niet.
Kevin-Raw wrote:Zeker niet verkeerd!
Intervention wrote:Kevin-Raw wrote:Zeker niet verkeerd!
Volgens mij heb ik deze op de main meegekregen bij DefQon.
klinkt zo op gehoor wel netjes.
klinkt zo op gehoor wel netjes.
Ach, gewoon een track met lekkere kicks. Het doet me verder niks.
Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, het enige wat ik nog wel een keer live wil horen van deze plaat zijn de kicks.
Voor de rest vind ik het een beetje standaard en niet fantastisch.
Voor de rest vind ik het een beetje standaard en niet fantastisch.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Dit vind ik nou zo dik he 
Heerlijke melodien erin verwerkt, alleen jammer van de stem die ook voor Donkey Rollers wordt gebruikt.
Ook al past die perfect in deze plaat...
Heerlijke melodien erin verwerkt, alleen jammer van de stem die ook voor Donkey Rollers wordt gebruikt.
Welk DR nummer dan? Want ze komen mij niet 1,2,3 bekend voor.Nikkel wrote:Dit vind ik nou zo dik he
Deze plaat gaat op het album komen neem ik aan?
Immeasurably.Dakpan wrote:Welk DR nummer dan? Want ze komen mij niet 1,2,3 bekend voor.Nikkel wrote:Dit vind ik nou zo dik he
Klinkt opzich niet verkeerd, maar moet hem denk ik een paar keer gehoord hebben om er een goed oordeel over te geven.
ik heb deze best een tijdje geleden al eens gehoord.. kan dat kloppen?
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Donkey Rollers - EvilDakpan wrote:Welk DR nummer dan? Want ze komen mij niet 1,2,3 bekend voor.Nikkel wrote:Dit vind ik nou zo dik he
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
heerlijke plaat!!
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Immeasurably & Evil zoals hierboven al wordt aangegeven.Dakpan wrote:Welk DR nummer dan? Want ze komen mij niet 1,2,3 bekend voor.Nikkel wrote:Dit vind ik nou zo dik he
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Lekkere melo!! 
Nee, ik vind dit persoonlijk niks. Vind het zeker niet slecht maar de melodie staat me niet aan, had wel een betere track verwacht met deze collab.
Dacht ik dus ook al!_Padam wrote:ik heb deze best een tijdje geleden al eens gehoord.. kan dat kloppen?
Maar kan natuurlijk ook zijn dat ik deze op Free festival heb gehoord
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Oh, ik krijg deze melodie maar niet uit m'n hoofd. Echt een super plaat dit!