Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Toneshifterz

Track(s): Quirk

Sample/video:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best lekker plaatje hoor! Wel wat apart maar dat maakt deze track juist goed :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een dik plaatje. Die energie die vrijkomt in de climax, heerlijk!

Maar mag deze hier wel, aangezien er al een Album-preview topic is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:59 
 
Hardtraxx Elite

Beste hardstyletrack van het jaar :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Apart evenvoudig plaatje, maar valt bij mij goed in de smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig, doet me een beetje denken aan The Faithless. Simpel maar wel doeltreffend, niet geweldig, maar kan er wel naar luisteren op m'n kamertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit een beetje een plaatje ala Frequencerz - Driver. Een lekker energieke track waar je tot nu toe te horen behoorlijk mee kan spelen als DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt een heerlijke track, was ook echt dik op Qlimax. Hij klinkt zo nuchter en simpel maar heeft echt een heerlijke drive vind ik. Ook de 'drop' bij de climax is echt super chill, lekkere beukplaat als je het mij vraagt. Heb de melodie al de hele dag in me hoofd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet, met iets simpels toch iets vets weten te maken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 10:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Klinkt erg vet, met iets simpels toch iets vets weten te maken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 11:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind alleen de intro vet, vind de climax juist energieloos; het voelt zo traag aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 12:31 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik vind alleen de intro vet, vind de climax juist energieloos; het voelt zo traag aan.

idd, als die reverse erin klapt komt er gelijk een partij drive en energie vrij maar mis dat volledig in de climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik er van moet denken :D vind het wel beter dan het gemiddelde Toneshifterz, maar ik kan er niet an wennen, komt misschien nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Hij klinkt zo nuchter en simpel maar heeft echt een heerlijke drive vind ik. Ook de 'drop' bij de climax is echt super chill, lekkere beukplaat als je het mij vraagt. Heb de melodie al de hele dag in me hoofd. :P


Dat ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks