Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Best lekker plaatje hoor! Wel wat apart maar dat maakt deze track juist goed
.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Echt een dik plaatje. Die energie die vrijkomt in de climax, heerlijk!
Maar mag deze hier wel, aangezien er al een Album-preview topic is?
Maar mag deze hier wel, aangezien er al een Album-preview topic is?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Beste hardstyletrack van het jaar

-
DHardtraxx Veteran
Apart evenvoudig plaatje, maar valt bij mij goed in de smaak.
Wel grappig, doet me een beetje denken aan The Faithless. Simpel maar wel doeltreffend, niet geweldig, maar kan er wel naar luisteren op m'n kamertje.
Vind dit een beetje een plaatje ala Frequencerz - Driver. Een lekker energieke track waar je tot nu toe te horen behoorlijk mee kan spelen als DJ.
Vind dit echt een heerlijke track, was ook echt dik op Qlimax. Hij klinkt zo nuchter en simpel maar heeft echt een heerlijke drive vind ik. Ook de 'drop' bij de climax is echt super chill, lekkere beukplaat als je het mij vraagt. Heb de melodie al de hele dag in me hoofd. 
Klinkt erg vet, met iets simpels toch iets vets weten te maken 
Nightbreaker wrote:Klinkt erg vet, met iets simpels toch iets vets weten te maken
Ik vind alleen de intro vet, vind de climax juist energieloos; het voelt zo traag aan.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
idd, als die reverse erin klapt komt er gelijk een partij drive en energie vrij maar mis dat volledig in de climaxLyst wrote:Ik vind alleen de intro vet, vind de climax juist energieloos; het voelt zo traag aan.
Ik weet niet wat ik er van moet denken
vind het wel beter dan het gemiddelde Toneshifterz, maar ik kan er niet an wennen, komt misschien nog wel.
-
DHardtraxx Veteran
DatMaximum wrote:Hij klinkt zo nuchter en simpel maar heeft echt een heerlijke drive vind ik. Ook de 'drop' bij de climax is echt super chill, lekkere beukplaat als je het mij vraagt. Heb de melodie al de hele dag in me hoofd.