Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Toneshifterz

Track(s): Project Afterlife Official Reborn Anthem 2013

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:17 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke track wat een sfeer ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem vrij slap en saai. Softe kicks en geen meezuigende melodie. Allemaal (net) niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Intro is echt bijna een 1 op 1 kopie van Time To Be Free...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Ik vind hem vrij slap en saai. Softe kicks en geen meezuigende melodie. Allemaal (net) niet

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me een beetje denken aan Elektro Shock, maar die is zoveel vetter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee intro is slap en climax heeft niet het anthem gevoel.
saaie plaat dit en TZ kunnen echt beter als dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
saaie plaat dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best een leuk nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

De laatste TS platen kunnen me helaas maar wieinig boeien.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer

doet me echt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toondraaiorz - Toppunt Van Standaardheid Officieel Volkslied 2013. My gawd wat saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met de sounds zit het wel goed, maar voor de rest is het allemaal wel heel erg volgens de standaardformule. Ik houd normaal gesproken niet echt van termen als "inspiratieloos" maar met deze melodie is dat eigenlijk het eerste wat in me opkomt. Jammer, want ze weten me zo af en toe wel leuk te verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toneshifterz vind ik vaak gewoon lekkere plaatjes maken. Maar deze vind ik veel te standaard :(
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks