Ja, alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt.... Ik vind Toneshifterz de beste van de mainstream kant... En daarom staan ze ook in mijn top 5 van de producers.
Ja, alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt.... Ik vind Toneshifterz de beste van de mainstream kant... En daarom staan ze ook in mijn top 5 van de producers.
Inderdaad! Top producers. Hebben echt hun eigen stijl gecreƫerd, wat mij betreft zijn deze jongens na alles dat ze al hebben bewezen nog steeds onderschat!