Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Toneshifterz

Track(s): How Could It Be (Ft. John Harris)

Sample/video:

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toneshifterz doen me echt he-le-maal niks meer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

:sleep: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Toneshifterz doen me echt he-le-maal niks meer -.-


Hij is eenmans tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Zou me niet verbazen als hier een 130 bpm drop achteraan komt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:44 
 
Hardtraxxer

dit is dubstep trouwens heb hem gehoord in de set van toneshifterz@Defqon australia

@21:12
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Rickzel schreef:
Toneshifterz doen me echt he-le-maal niks meer -.-


Hij is eenmans tegenwoordig.


Ja want HIJ had eerder 4 handen, benen, ogen etc.

On: toneshifterz waren eerder echt een van mn favorieten.. behoorlijk afgegleden:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze toevallig net nog gehoord in de sportschool (wtf?) Wat een gare plaat zeg. Klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Deze toevallig net nog gehoord in de sportschool (wtf?)

heh? o.o
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
dit is dubstep trouwens heb hem gehoord in de set van toneshifterz@Defqon australia

@21:12


Dat is toch geen dubstep? In ieder geval een schijtplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:06 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die dit wél vet vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RickV schreef:
Ben ik de enige die dit wél vet vind?


Nope :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickV schreef:
Ben ik de enige die dit wél vet vind?


Nee hoor, klinkt leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 09:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan hier nu wel verder hardstyle-releases/toneshifterz-how-could-it-be-i-want-to-party-wer019-t43356.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks