Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Wat een knalplaat. Als dit al een solo plaat van Elie is, dan gaat hij niet veranderen qua stijl! En dat is positief :D Euphoric toch wel bij de beste! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/toneshifterz-ft-chris-madin-parachutes-t38750.html?hilit=Toneshifterz%20parachutes
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks