Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 02:48 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Toneshifterz

Track(s): Dimanous

Sample/video:

@ 8:51

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 10:25 
 

wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
wat een drama

Dit dus. Is het nu echt zo moeilijk om wat fatsoenlijks te maken ? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Hmm.. ik vind dit al een stuk minder erg dan zijn vorige releases.
Maar ik vraag me toch af of Olcay toch 'dat ene' ingrediënt was dat Toneshifterz zo vet maakte eerst.

Want het is het toch weer net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 18:06 
 
Hardtraxxer

Terwijl in die oudere toneshifterz platen zulke zieke melodieën zaten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatst geslaagde plaat voor mij was Wild Wild Weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op 10:46 eindelijk weer eens een echt "Toneshifterz" geluid. Maar verder echt een rip=off van een andere track. Kom zo gauw niet op de naam >.<

edit: Revenge remix van Technoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Snap niet wat hier zo vreselijk aan is? :P

Vind het best een sfeervol plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een geinig plaatje :P leuke sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem ook juist vet. Beetje de oude Toneshifterz stijl toen ze bij Fusion zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opbouw en break superfijn, heerlijk duister sfeertje!
Alleen die leadsynth vind ik echt afschuwelijk lelijk klinken, daardoor pakken de climaxen mij niet. Maar slecht vind ik het zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dramatisch is het niet per se. Maar mijn smaak is het ook zeker niet. Elke keer hoop ik weer bij het zien van een nieuwe Toneshifterz plaat op het goud van jaren terug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 02:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit echt een vette plaat. Hopelijk snel meer over bekend.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks