Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: TNT

Track(s): Tarantula

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

meh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja dit kennen we nu wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ja dit kennen we nu wel :/

dit dus..

tnt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Man man man, wat zijn zij de laatste jaren oninteressant geworden zeg. Wat een saaie energieloze plaat weer :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dit gaat 'm niet worden voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:49 
 
Hardtraxxer

kvind um wel geinig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit release je toch niet?? Echt exáct hetzelfde als de vorige 3 platen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

sensa schreef:
kvind um wel geinig ^^

maar
Rickzel schreef:
dit kennen we nu wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yawn: Ik vind het niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom eens met iets nieuws seg ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:49 
 
Hardtraxxer

doet me echt totaal niks deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw dit klonk heel even als een troll. Deze track is toch wel echt de definitie van saai. Slappe kicks, en wat moet die melodie voorstellen? Deze heren kunnen niet 1, niet 2, maar wel 5 niveau's hoger dan dit produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje maar die vorige 3 waren stukken vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:58 
 
Hardtraxxer

Worden ze hier nou zelf niet een keer moe van dan..... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als er ooit producers zijn die willen weten hoe je het beste je eigen sound zo veel mogelijk kan uitmelken in een zo kort mogelijke periode: vraag TNT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is idd wel erg inspiratie loos, maar blijft t toch goed doen live..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Dit is idd wel erg inspiratie loos, maar blijft t toch goed doen live..

Zelfs BanHu - Vlokjes doet het live goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Dit is idd wel erg inspiratie loos, maar blijft t toch goed doen live..

Zelfs BanHu - Vlokjes doet het live goed...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Lekker nummertje maar die vorige 3 waren stukken vetter.


Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:14 
 
Hardtraxxer

ik vind hem echt lekker! :thumbsup: zit zo lekker flowtje in de climax die mij wel aan t dansen zet. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

De tracks in dit stijltje worden ook steeds minder en minder. Contrast en XY waren nog wel te doen maar daarna werden de tracks schijtirritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als er ooit producers zijn die willen weten hoe je het beste je eigen sound zo veel mogelijk kan uitmelken in een zo kort mogelijke periode: vraag TNT.

Dit is nog het ergste, dat sommige mensen dit als hun stijltje/sound bestempelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:46 
 

XY en Contrast waren lekker maar dit gaat me nou net iets te ver :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Kan me niet meer bekoren.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks