Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: TNT

Track(s): ID

Sample/video: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... nb/tnt_id/

Bron: Reddit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver wat vet. Het is niet vernieuwend, maar toch doet TNT dit stijltje nog altijd het allerbest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oooeeeh, nostalgie vibes, kom maar door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 22:00 
 
Hardtraxxer

TNT is een van de weinige artiesten die maar blijft vernieuwen en vernieuwen. Ook dit klinkt weer als een lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het nou wel of niet vernieuwend? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Is het nou wel of niet vernieuwend? :huh:

Niet vernieuwend voor mij, eerder een blast from the past. Maar voor mij hoeft niets te vernieuwen om te vernieuwen. Dit klinkt gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 15:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vernieuwend is het niet nee, ze zijn sinds ze in 2020 met dat stijltje zijn begonnen niet veel veranderd.

Maar heel vet is het wel, zo ook weer dit. Juist een heel setje met dit lijkt me enorm tof, niet voor de vernieuwing of de variatie. Maar gewoon ouderwets veel pompende gated kicks en reverse basses.

Het zelfde principe een beetje als THE GANG. Het is gewoon meer feestig ipv elke keer 2 a 3 minuten in een break hangen om te wachten op een klein setje aan kicks van 15 seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vernieuwend is het niet nee, ze zijn sinds ze in 2020 met dat stijltje zijn begonnen niet veel veranderd.

Maar heel vet is het wel, zo ook weer dit. Juist een heel setje met dit lijkt me enorm tof, niet voor de vernieuwing of de variatie. Maar gewoon ouderwets veel pompende gated kicks en reverse basses.



Exact ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 01:08 
 
Hardtraxx Addict

Als het maar niet hetzelfde liedje wordt als 'Breakdown' van laatst. Die had ook een leuke mid precies in hetzelfde straatje als dit, gevolgd door een climax die de plaat van een solide 8 naar een 4 bracht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks