@OutsideSpacer
maareuhhh daar is het ook een forum voor he, en we blijven Nederlanders
Snap wel wat je bedoelt verder hoor, maar als er ergens 'te veel' van is dan ben je er al snel klaar mee natuurlijk, toen iedereen naar raw snakte werd je er niet zo mee dood gegooid als tegenwoordig, nu is het een verademing als er in de gemiddelde line-up eens een Audiofreq staat ofzo.
Nu er steeds meer classic feesten/stages zijn, krijg je weer tracks te horen die je jaren niet langs hebt horen komen, maar na de 10e keer Shiverz gaat de magie er ook wel weer vanaf natuurlijk. Denk dat je het zo een beetje moet zien
