Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:04 
 
Hardtraxxer

Artiest: TNT Feat. Popr3bel

Track(s): I'm Raving

Sample/video: https://www.facebook.com/djtuneboy/vide ... 443382610/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:26 
 
Hardtraxxer

Coole track.

Maar man wat hoor ik hier "Walking in Memphis" in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut vocals, kut kicks, redelijke melodie. Geen anti +1

Vind het niet heel boeiend als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tuneboy heeft aangegeven dat er ook een versie met gated kicks komt :) M'n hoop daar dan maar op vestigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Tuneboy heeft aangegeven dat er ook een versie met gated kicks komt :) M'n hoop daar dan maar op vestigen.


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgekaaide oldskool remix :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Het is ook nooit goed he :lol:

Wij willen raw! Fuck euphoric!

'Fuck raw met al die kickrolls en screeches, ongeinspireerd'

Wij willen euphoric! Genoeg raw nu!!

'Jezus wat cheesy'

Wij willen een oldschool plaat!

'Afgekaaid'

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Het is ook nooit goed he :lol:

Wij willen raw! Fuck euphoric!

'Fuck raw met al die kickrolls en screeches, ongeinspireerd'

Wij willen euphoric! Genoeg raw nu!!

'Jezus wat cheesy'

Wij willen een oldschool plaat!

'Afgekaaid'

>.<


Wat een onzin, als het niet goed uitgewerkt wordt kan alles toch nog kut klinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
OutsideSpacer schreef:
Het is ook nooit goed he :lol:

Wij willen raw! Fuck euphoric!

'Fuck raw met al die kickrolls en screeches, ongeinspireerd'

Wij willen euphoric! Genoeg raw nu!!

'Jezus wat cheesy'

Wij willen een oldschool plaat!

'Afgekaaid'

>.<


Wat een onzin, als het niet goed uitgewerkt wordt kan alles toch nog kut klinken?


Mijn punt is dat mensen nooit tevreden zijn in deze scene. Dan wil iedereen dit, wordt er zo'n plaat gemaakt, niet goed. In 2013 wilde iedereen raw, 2 jaar later vond iedereen het kut. Euphoric kwam weer terug maar dat is nu ook weer 'cheesy'. Zie ook mensen alweer klagen over het Tijdmachine (en dergelijke concepten). 'Te veel 2012' of 'Had andere classics gewild'). Nu wordt er een early mix gemaakt van een plaat, weer niet goed. Wat een gezeik. Gewoon mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze versie is in ieder geval vele malen beter dan die uit de OP. Nog steeds niet het niveau van al die geweldige Saifam platen, maar beter dan ik de afgelopen jaren van ze gewend ben. Alleen de vocalen zijn nog steeds een no-go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@OutsideSpacer

maareuhhh daar is het ook een forum voor he, en we blijven Nederlanders :lol:

Snap wel wat je bedoelt verder hoor, maar als er ergens 'te veel' van is dan ben je er al snel klaar mee natuurlijk, toen iedereen naar raw snakte werd je er niet zo mee dood gegooid als tegenwoordig, nu is het een verademing als er in de gemiddelde line-up eens een Audiofreq staat ofzo.

Nu er steeds meer classic feesten/stages zijn, krijg je weer tracks te horen die je jaren niet langs hebt horen komen, maar na de 10e keer Shiverz gaat de magie er ook wel weer vanaf natuurlijk. Denk dat je het zo een beetje moet zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
OutsideSpacer schreef:
Het is ook nooit goed he :lol:

Wij willen raw! Fuck euphoric!

'Fuck raw met al die kickrolls en screeches, ongeinspireerd'

Wij willen euphoric! Genoeg raw nu!!

'Jezus wat cheesy'

Wij willen een oldschool plaat!

'Afgekaaid'

>.<


Wat een onzin, als het niet goed uitgewerkt wordt kan alles toch nog kut klinken?


Mijn punt is dat mensen nooit tevreden zijn in deze scene. Dan wil iedereen dit, wordt er zo'n plaat gemaakt, niet goed. In 2013 wilde iedereen raw, 2 jaar later vond iedereen het kut. Euphoric kwam weer terug maar dat is nu ook weer 'cheesy'. Zie ook mensen alweer klagen over het Tijdmachine (en dergelijke concepten). 'Te veel 2012' of 'Had andere classics gewild'). Nu wordt er een early mix gemaakt van een plaat, weer niet goed. Wat een gezeik. Gewoon mijn mening.


Zeg schat, ik vind de original gewoon lekkerder heur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oldschool dub mix graag, wat een jankvocals. Verder wel leuk trackje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:49 
 
Hardtraxx Newbie

Een van de slechtste platen die de laatste jaren gemaakt is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/tnt-ft-popr3b3l-i-m-raving-ttc136-t55612.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks