Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Warface & Titan

Track(s): Chainsaw (Delete remix)

Sample/video:
http://www.youtube.com/watch?v=wNsRR_2jQcg

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke remix :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 11:06 
 
Hardtraxxer

wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:26 
 
Hardtraxxer

Klinkt gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tering dit was vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat pompen die kicks toch goed door de Gelredome :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Wat een drive zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Jezus, wat pompen die kicks toch goed door de Gelredome :oh:


Pff zeg dat wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar was deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
klapstoel schreef:
Jezus, wat pompen die kicks toch goed door de Gelredome :oh:


Pff zeg dat wel :drool:


Ben er nog niet goed van, hele gave remix. Origineel vind ik ook echt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geslaagde remix, kicks, drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blaast het origineel met gemak omver :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo vet :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:17 
 
Hardtraxxer

Echt een hele dikke remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfect hoe hij een bepaalde chaos creƫert in deze track. Dat in combinatie met zijn kicks.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zit hier de Team Red set te luisteren, toen hoorde ik deze voorbij komen.
Wat een geweldige remix, pure oorlog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(L) :loving: (L) :loving: (L) :loving: (L) :loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Vanaf 4:20

Holyfuckingfuck wat goed weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete hypetrain tot VIP op Qapital ?

Mein himmel wat een dikke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:48 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
filmpje
Vanaf 4:20

Holyfuckingfuck wat goed weer :loving:


dat geluid op 4.27 :drool: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allememachies! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De originele versie vind ik nog steeds zo ongelooflijk saai. Deze remix is al wat interessanter al heb ik toch graag een tracks zoals de remix van Despair :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks