Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Artiest: Titan

Track(s): TBA

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Die melodie is heerlijk zeg :loving:

En zijn dat nederlandse vocals?.... :sick: dat is dan wel weer jammer zonde van die melodie.. :cry:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
wauw ik moet zo hard denken aan die Thunder hardcore remix... vind dit echt helemaal niks :$

hou echt totaal niet van zulke vocals... maar goed het is nog erg LQ, misschien valt het mee :)
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Rickzel wrote:wauw ik moet zo hard denken aan die Thunder hardcore remix... vind dit echt helemaal niks :$

hou echt totaal niet van zulke vocals... maar goed het is nog erg LQ, misschien valt het mee :)
Ja ik vind het liedje zelf wel vet zo, alleen NL vocals zijn altijd zo'n grote afknapper voor mij. :sick:
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Zin wrote:Die melodie is heerlijk zeg :loving:

En zijn dat nederlandse vocals?.... :sick: dat is dan wel weer jammer zonde van die melodie.. :cry:
Het zijn inderdaad nederlandse vocals xd Wat ik er uit op kan maken is dit " Push het tot het randje schakelend titantje" ;)
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Zijtand in je bek, zijketting in je nek.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Oh god nee, MC Alee (Die kun je er dus bij zetten kun je aan de stem te horen). Al een instant -1 op deze track.
En op dit tempo lijkt het meer een HC track.

EDIT: Klinkt ook wel een beetje als DV8 na een paar keer luisteren.
Jambekkiee wrote:Shinetand in je bek, Shineketting in je nek.
Last edited by Broken Balance on 05 Aug 2014 00:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
DV8 dacht ik eigenlijk meteen... had Alee kunnen zijn idd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Denk nu eigenlijk ook wel DV8, lijkt me logischer (gezien Fusion).
Maar toen ik die lame nederlandse text hoorde dacht ik gelijk aan Alee omdat hij daar goed in is.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Broken Balance wrote:Denk nu eigenlijk ook wel DV8, lijkt me logischer (gezien Fusion).
Maar toen ik die lame nederlandse text hoorde dacht ik gelijk aan Alee omdat hij daar goed in is.
Ik dacht ook meteen aan Alee ivm Zany Ft Neophyte - Gas Erop, ik vond het heel erg op elkaar lijken.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Jammer dat ie dan ook weer dit soort nummers maakt voor op z'n album. De eerste paar hadden zeker m'n interesse, dit is dan weer tenenkrommend. Zoals aangegeven, Nederlandse vocals bijna altijd instant -1.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
chas1n wrote:Jammer dat ie dan ook weer dit soort nummers maakt voor op z'n album. De eerste paar hadden zeker m'n interesse, dit is dan weer tenenkrommend. Zoals aangegeven, Nederlandse vocals bijna altijd instant -1.
Precies dit, jammer.
De vocals doen me ook teveel denken aan de vocals die in de Nooit meer slapen en Thunder remixen zitten, wat sowieso al meer dan verschrikkelijk is. In dat opzicht kan je het niet eens Nederlandstalig noemen eigenlijk >.<
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik vind het leuk, als enige :$
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Paultheone wrote:Ik vind het leuk, als enige :$
Nee hoor ik ben ook benieuwd naar meer, klinkt leuk :P haha
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Zin wrote:
Rickzel wrote:wauw ik moet zo hard denken aan die Thunder hardcore remix... vind dit echt helemaal niks :$

Ja ik vind het liedje zelf wel vet zo, alleen NL vocals zijn altijd zo'n grote afknapper voor mij. :sick:
Dit
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Die vocalen. :lol: Kan toch niet bij Titan. :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Snap niet wat er mis is met Nederlandse vocals eigenlijk, vind het juist wel vet. Track is cool zoals ik het nu hoor :D
Donateur
1628 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Titan & MC DV8 - Flip Uhm Op Z'n Kantje
K
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2014
last seen May 2015
Hier kan je hem nog luisteren vanaf 1:01:50
http://www51.zippyshare.com/v/84672564/file.html

Hier heeft hij het ook over 'Flip Ehm Op Z'n Kantje'
View on YouTube

Ik vind het een geniaal nummer! :thumbsup:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Die tekst is zo belachelijk slecht, het begin heeft nog wel een lekkere drive maar de tekst verneukt wel de hele plaat voor mij helaas.
H
Hardtraxxer
189 posts member since 2013
last seen Jun 2020
Hij heeft ook gezegd dat Flip uhm op z'n kantje een outside the box track was.

Met engelse lyrics woord voor woord vertaald naar het nederlands..
Ik vind het wel iets hebben en de track zelf zonder de vocals is echt wel heel lekker :D
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Hardtraxxer wrote:Hij heeft ook gezegd dat Flip uhm op z'n kantje een outside the box track was.

Met engelse lyrics woord voor woord vertaald naar het nederlands..
Ik vind het wel iets hebben en de track zelf zonder de vocals is echt wel heel lekker :D
Sawtooth on your face, sidechain in your neck? :lol:
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
"Kan niet wachten op het moment dat 'Flip uhm op zijn kantje' wordt gedraaid! Wat een track van Titan & DV8!" Aldus de facebook van MC Nolz
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Moet er toch op terug komen, vind de track eig wel geinig klinken en die vocals zijn toch beter te doen dan ik dacht :D
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
klinkt lekker, maar wat ik aan het eind hoor klinkt nog véél lekkerder! :woot: welke track is dat?