Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Titan

Track(s): TBA

Sample/video: https://www.youtube.com/watch?v=ccW6lWBa1iM
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie is heerlijk zeg :loving:

En zijn dat nederlandse vocals?.... :sick: dat is dan wel weer jammer zonde van die melodie.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw ik moet zo hard denken aan die Thunder hardcore remix... vind dit echt helemaal niks :$

hou echt totaal niet van zulke vocals... maar goed het is nog erg LQ, misschien valt het mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wauw ik moet zo hard denken aan die Thunder hardcore remix... vind dit echt helemaal niks :$

hou echt totaal niet van zulke vocals... maar goed het is nog erg LQ, misschien valt het mee :)


Ja ik vind het liedje zelf wel vet zo, alleen NL vocals zijn altijd zo'n grote afknapper voor mij. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Die melodie is heerlijk zeg :loving:

En zijn dat nederlandse vocals?.... :sick: dat is dan wel weer jammer zonde van die melodie.. :cry:


Het zijn inderdaad nederlandse vocals xd Wat ik er uit op kan maken is dit " Push het tot het randje schakelend titantje" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 22:18 
 
Hardtraxxer

Zijtand in je bek, zijketting in je nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 23:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh god nee, MC Alee (Die kun je er dus bij zetten kun je aan de stem te horen). Al een instant -1 op deze track.
En op dit tempo lijkt het meer een HC track.

EDIT: Klinkt ook wel een beetje als DV8 na een paar keer luisteren.

Jambekkiee schreef:
Shinetand in je bek, Shineketting in je nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DV8 dacht ik eigenlijk meteen... had Alee kunnen zijn idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk nu eigenlijk ook wel DV8, lijkt me logischer (gezien Fusion).
Maar toen ik die lame nederlandse text hoorde dacht ik gelijk aan Alee omdat hij daar goed in is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Denk nu eigenlijk ook wel DV8, lijkt me logischer (gezien Fusion).
Maar toen ik die lame nederlandse text hoorde dacht ik gelijk aan Alee omdat hij daar goed in is.


Ik dacht ook meteen aan Alee ivm Zany Ft Neophyte - Gas Erop, ik vond het heel erg op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ie dan ook weer dit soort nummers maakt voor op z'n album. De eerste paar hadden zeker m'n interesse, dit is dan weer tenenkrommend. Zoals aangegeven, Nederlandse vocals bijna altijd instant -1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jammer dat ie dan ook weer dit soort nummers maakt voor op z'n album. De eerste paar hadden zeker m'n interesse, dit is dan weer tenenkrommend. Zoals aangegeven, Nederlandse vocals bijna altijd instant -1.

Precies dit, jammer.
De vocals doen me ook teveel denken aan de vocals die in de Nooit meer slapen en Thunder remixen zitten, wat sowieso al meer dan verschrikkelijk is. In dat opzicht kan je het niet eens Nederlandstalig noemen eigenlijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het leuk, als enige :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik vind het leuk, als enige :$


Nee hoor ik ben ook benieuwd naar meer, klinkt leuk :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 10:07 
 
Hardtraxx Addict

Zin schreef:
Rickzel schreef:
wauw ik moet zo hard denken aan die Thunder hardcore remix... vind dit echt helemaal niks :$

hou echt totaal niet van zulke vocals... maar goed het is nog erg LQ, misschien valt het mee :)


Ja ik vind het liedje zelf wel vet zo, alleen NL vocals zijn altijd zo'n grote afknapper voor mij. :sick:


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocalen. :lol: Kan toch niet bij Titan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Snap niet wat er mis is met Nederlandse vocals eigenlijk, vind het juist wel vet. Track is cool zoals ik het nu hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titan & MC DV8 - Flip Uhm Op Z'n Kantje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

Hier kan je hem nog luisteren vanaf 1:01:50
[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/84672564/file.html[/zippy]

Hier heeft hij het ook over 'Flip Ehm Op Z'n Kantje'
http://youtu.be/Hhj2OrJjZhg?t=5m10s

Ik vind het een geniaal nummer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:38 
 
Hardtraxx Addict

Die tekst is zo belachelijk slecht, het begin heeft nog wel een lekkere drive maar de tekst verneukt wel de hele plaat voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 22:39 
 
Hardtraxxer

Hij heeft ook gezegd dat Flip uhm op z'n kantje een outside the box track was.

Met engelse lyrics woord voor woord vertaald naar het nederlands..
Ik vind het wel iets hebben en de track zelf zonder de vocals is echt wel heel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardtraxxer schreef:
Hij heeft ook gezegd dat Flip uhm op z'n kantje een outside the box track was.

Met engelse lyrics woord voor woord vertaald naar het nederlands..
Ik vind het wel iets hebben en de track zelf zonder de vocals is echt wel heel lekker :D


Sawtooth on your face, sidechain in your neck? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Kan niet wachten op het moment dat 'Flip uhm op zijn kantje' wordt gedraaid! Wat een track van Titan & DV8!" Aldus de facebook van MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 10:17 
 
Hardtraxx Addict

Moet er toch op terug komen, vind de track eig wel geinig klinken en die vocals zijn toch beter te doen dan ik dacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt lekker, maar wat ik aan het eind hoor klinkt nog véél lekkerder! :woot: welke track is dat?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks