Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk dikke plaat. Heerlijke kicks en screeches, qua stijl en drive doet het me heel erg denken aan The Hour of the Night. Zo saai als ik #TTN vond, zo vet is deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 12:32 
 
Hardtraxxer

Echt een eindbazen plaat dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeer vet, kick geeft hem juist een ontzettende drive mee. Echt een ultiem nummer voor onder een aftermovie ook bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Wat een gruwelijk dikke plaat. Heerlijke kicks en screeches, qua stijl en drive doet het me heel erg denken aan The Hour of the Night. Zo saai als ik #TTN vond, zo vet is deze.

Dit is veeeeeeele malen beter dan Hour of the Night IMO :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Maestro N schreef:
Wat een gruwelijk dikke plaat. Heerlijke kicks en screeches, qua stijl en drive doet het me heel erg denken aan The Hour of the Night. Zo saai als ik #TTN vond, zo vet is deze.

Dit is veeeeeeele malen beter dan Hour of the Night IMO :D


Ja? Vind ze redelijk gelijkwaardig. Hour of the Night is mijn ogen by far de dikste Titan plaat, al weet ik dat de meningen daarover verdeeld waren inderdaad. Was positief in ieder geval. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Was positief in ieder geval. ^^

Haha dat had ik nog wel in de gaten. Ik vind Hour of the Night juist kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat is dit een onwijs dikke plaat zeg!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA, deze is lekker. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik zag deze staan, dacht ik maak even wat titan fans heel blij :D :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere kicks, fijne screeches :) vette plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:39 
 
Hardtraxx Addict

Hele sterke plaat van onze Titan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wist trouwens niet dat hij dit zei: FEEL SO GODDAMN, FEEL SO GODDAMN, JUST FEEL SO GODDAMN GOOOOOOOD :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik wist trouwens niet dat hij dit zei: FEEL SO GODDAMN, FEEL SO GODDAMN, JUST FEEL SO GODDAMN GOOOOOOOD :$



haha wtf ik dacht "JUST DEAL SOME GOD DAMN, SOME GOD DAMN DRUGS"

omdat er ook gezegd werd "the kids are hooked"

maar begin nu te twijfelen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het wat Rickzel zegt, just deal some goddamn drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Volgens mij is het wat Rickzel zegt, just deal some goddamn drugs.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa dat kan ook jaa :P maar titan retweette laatste dat stukje dus vandaar dat ik dat dacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die droge mid vind ik bizar lekker. Hele plaat is sws goud :bomb:
Wat een drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/titan-hooked-fusion204-t41043.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/titan-hooked-fusion204-t41043.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks