Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Titan

Track(s): ID (Braincrackin')

Sample/video:
@ 49.23

Bron: http://instagram.com/p/jDPgRRJoLK/

Vond het raar dat deze er nog niet op stond.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track, maar wel beetje apart dat hij z'n eigen intro's niet goed kent :P Hij was toch duidelijk iets van 16 beats te vroeg met 't inmixen van deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Plaat sprong er echt uit in deze set, heel vet! Die mixfout zal wel komen doordat hij hem voor de eerste keer op een plaat draait die hij ook nooit draait ofzo. Erg jofel klinkt het in elk geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 'm erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 20:54 
 

Is volgens Titan zelf geen remix. Vriend van mij heeft t aan Titan gevraagd en die zei dat het gewoon een nummer van hemzelf was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:01 
 

Afbeelding


Hier mijn gesprek met Titan waar hij vertelt dat het geen remix is van Neophyte's plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:05 
 

Teddy Knalkaak schreef:
plaatje


Dit dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het maar een matige remix. Enige leuke is de break, maar goed, die is ook uit het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Haha Teddy Knalkaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar nu is de hamvraag: zijn er ook shirts van Titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:46 
 

Haha was die hard mee bezig @Chukkels

@Andromeda Ja moest toch een naam verzinnen he als nieuweling hier op Hardtraxx, vond deze wel toepasselijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 01:49 
 

Teddy Knalkaak schreef:
Haha was die hard mee bezig @Chukkels

@Andromeda Ja moest toch een naam verzinnen he als nieuweling hier op Hardtraxx, vond deze wel toepasselijk :)


ouwe sneeuwschuiver van me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op eerste gehoor zit dit heel dicht bij perfectie voor mij. Wat een fantastische plaat zeg, wauw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker track, ook bij supersized raw was die vet!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks