Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 13:43 
 
Hardtraxxer

zijn er trouwens nog mods op Hardtraxxxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee mytze was de laatste moderator der mohicanen van het dode forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 10:06 
 
Hardtraxxer

Heeft Mytze zichzelf geunmod? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Heeft Mytze zichzelf geunmod? :P


Vgm wel ja

Hij was de enige mod was die er nog over was, dusja wie anders :P

edit: blijkbaar zijn er nog meer mods over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik kijk naar de mensen in de mod groep global-moderators-g4.html is een deel afgelopen 2 week nog gewoon online geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 van jullie kan wel ff mod worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah dan gaat dit forum me nog meer tijd kosten

mss Martin Waus als ie weer op vrije voeten is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Nah dan gaat dit forum me nog meer tijd kosten


Je bent al lekker muziek aan het posten de laatste weken. Hulde daarvoor trouwens :thumbsup:

Zaagkick schreef:
mss Martin Waus als ie weer op vrije voeten is


Kan dat niet vanuit zijn tijdelijke onderkomen? Tijd genoeg toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, ik probeer het muziekwise nog enigzins actief te houden hier, voor zover het nog kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jambekkieee schreef:
Heeft Mytze zichzelf geunmod? :P

ja, had er geen zin meer in om t allemaal nog bij te houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 14:52 
 
Hardtraxxer

Niemand luistert nog naar hardstyle. Mods zijn niet nodig omdat niemand nog interesse heeft in deze muziek. Er zitten hier alleen maar verloren boomers die jaren geleden al iets anders met hun leven hadden moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Niemand luistert nog naar hardstyle. Mods zijn niet nodig omdat niemand nog interesse heeft in deze muziek. Er zitten hier alleen maar verloren boomers die jaren geleden al iets anders met hun leven hadden moeten doen.

Aldus Ijssie die ook even de tijd neemt om wat te zeggen :aww:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks