Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vocals best vet! Goeie stem heeft die DV8 toch. En stuk originelere tekst dan waar bijv. Nolz altijd mee aankomt >.<

Best een leuk plaatje. Niet heel bijzonder verder :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks