Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Timesplitter

Track(s): Dreams

Sample/video:

50% van Krusaders! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:57 
 

Zo, zeeeeer geslaagd plaatje, kicks zijn even wennen maar dit klinkt wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze doet me dan niet zo veel, in tegenstelling tot Bow Down. Beetje 13/12, weinig energie en de kicks vind ik niet zo best klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie vanaf de 17e tel wordt een beetje te veel van het goede voor mij qua complexiteit. Lijkt er ook niet helemaal lekker in te passen. Jammer, want het idee was tot daar best goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Melodie vanaf de 17e tel wordt een beetje te veel van het goede voor mij qua complexiteit. Lijkt er ook niet helemaal lekker in te passen. Jammer, want het idee was tot daar best goed gelukt!


Mee eens. Eerste deel van de melodie klinkt goed, past bij elkaar en opeens slaat het een hele andere weg in lijkt het wel. Is het net niet. Wel een goede kick en synth. Melo ook prima tot dat stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:45 
 

Beschouw deze 2 platen een beetje als ''inkomertje'' , hij komt er toch wel als die de Krusaders lijn aanhoud :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Beschouw deze 2 platen een beetje als ''inkomertje'' , hij komt er toch wel als die de Krusaders lijn aanhoud :)

Ik hoop het! Ik vond Supernatural en Be My Guest erg tof, dus ik hoop op een dergelijk niveau, uiteraard wel weer in moderner jasje zoals de meeste tracks nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou het anders niet erg vinden moest hij dat modern jasje weglaten, die oude tracks zijn goed genoeg zoals ze zijn, niets moderns aan nodig imo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:51 
 

Khadber schreef:
JEFSKIII schreef:
Beschouw deze 2 platen een beetje als ''inkomertje'' , hij komt er toch wel als die de Krusaders lijn aanhoud :)

Ik hoop het! Ik vond Supernatural en Be My Guest erg tof, dus ik hoop op een dergelijk niveau, uiteraard wel weer in moderner jasje zoals de meeste tracks nu.


True that.
Hopelijk krijgen we snel meer nieuw(s) te horen over eventueel releases en op welk label hij komt te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steeds het gevoel dat ik naar Cold Case - Speak luister als de kick komt.
Die vocal 'dreeaaaams' heeft precies het zelfde effect als de vocal vlak voor de 2e climax van Speak.
Na nog een paar keer luisteren is de melodie overgang iig minder storend geworden. Klinkt als het oude Krusaders stijltje, maar dat is een goed ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:31 
 
Hardtraxx Addict

Fijn dat hij weer terug is! Lekker plaatje, melodie heeft op de een of andere manier wel wat. Intro is een beetje standaard, ben benieuwd naar zijn opkomende tracks.

Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:29 
 

Dit klinkt best goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best aardig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Melodie vanaf de 17e tel wordt een beetje te veel van het goede voor mij qua complexiteit. Lijkt er ook niet helemaal lekker in te passen. Jammer, want het idee was tot daar best goed gelukt!


Ik vind dit juist heel erg goed tot z'n recht komen hier, maakt voor mij de plaat een stuk interessanter. :)

Goed om te zien dat in ieder geval een van de Krusaders weer terug is, ik ben echt een groter fan van hun sound. Alleen die laatse Ep met Barricade vond ik wat minder maar tracks als Supernatural, Reinvented en vooral Destructive Acts liggen echt helemaal in mijn straatje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou deze wel eens in HQ willen horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Zou deze wel eens in HQ willen horen :)


Hoe zou je dit willen noemen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:34 
 

Deze en Bow Down zijn ''oudere'' platen van hem, benieuwd naar meer ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks