Khadber schreef:
Melodie vanaf de 17e tel wordt een beetje te veel van het goede voor mij qua complexiteit. Lijkt er ook niet helemaal lekker in te passen. Jammer, want het idee was tot daar best goed gelukt!
Ik vind dit juist heel erg goed tot z'n recht komen hier, maakt voor mij de plaat een stuk interessanter.
Goed om te zien dat in ieder geval een van de Krusaders weer terug is, ik ben echt een groter fan van hun sound. Alleen die laatse Ep met Barricade vond ik wat minder maar tracks als Supernatural, Reinvented en vooral Destructive Acts liggen echt helemaal in mijn straatje.
