Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Timesplitter

Track(s): Bow Down

Sample/video:

50% van Krusaders! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:02 
 

Ja, lekker dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Krusaders! :)

Zo, daar heb ik lang niks meer van gehoord :O Uit elkaar dus?

De plaat: Niet verkeerd. Kicks klinken wel prima :) Climaxmelodie had iets meer variatie in gemogen. Gelukkig gebeurt dat in de tweede climax wel een beetje, maar ik mis toch wat drive.

Gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Fusionmania schreef:
Krusaders! :)

Zo, daar heb ik lang niks meer van gehoord :O Uit elkaar dus?

De plaat: Niet verkeerd. Kicks klinken wel prima :) Climaxmelodie had iets meer variatie in gemogen. Gelukkig gebeurt dat in de tweede climax wel een beetje, maar ik mis toch wat drive.

Gaat mee!

Zijn al een enige tijd uit elkaar ja, Jimmy is onder z'n nieuwe alias verder gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:14 
 

Klopt.

Benieuwd of hij dan nog bij Scantraxx zit, of niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier weer: idee is goed, plaat klinkt prima, maar het is hem net niet. Vind het net de x-factor missen, misschien is het de volheid van de plaat (vind naast de kick en melo er niet heel veel andere elementen in zitten qua percussie of wat dan ook) of wat anders.. Ik weet het niet goed. Het zit zeker weten op de goede weg, maar het is er net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ook hier weer: idee is goed, plaat klinkt prima, maar het is hem net niet. Vind het net de x-factor missen, misschien is het de volheid van de plaat (vind naast de kick en melo er niet heel veel andere elementen in zitten qua percussie of wat dan ook) of wat anders.. Ik weet het niet goed. Het zit zeker weten op de goede weg, maar het is er net niet.

Precies dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens, een beetje een standaardplaat, maar als her-introductie zeker niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:26 
 

Wat doet die andere 50% nu dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wat doet die andere 50% nu dan?

Bezig met z'n studie geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:36 
 

Of uitkering trekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig, kicks zijn prima en de subtiel opkomende screech onder de melodie is ook wel tof. Verder niet heel speciaal, maar wel een om in de gaten te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Entourage schreef:
Wat doet die andere 50% nu dan?

Bezig met z'n studie geloof ik.


Jimmy ook hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem eerlijk gezegd erg vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Entourage schreef:
Wat doet die andere 50% nu dan?


die ander lijmt de tijd weer aan elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:38 
 

Millard Fillmore schreef:
Entourage schreef:
Wat doet die andere 50% nu dan?


die ander lijmt de tijd weer aan elkaar

Timesplitter :lol:

ik snap hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Timesplitter :lol:

ik snap hem

Goed van jou :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Vind hem eerlijk gezegd erg vet :$


Dat is niet erg hoor :aww: Ik vind het ook een heerlijk plaatje! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:43 
 

Elexz schreef:
Entourage schreef:
Timesplitter :lol:

ik snap hem

Goed van jou :thumbup:

Dankje

Al een kick gevonden die je niet kut vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Elexz schreef:
Entourage schreef:
Timesplitter :lol:

ik snap hem

Goed van jou :thumbup:

Dankje

Al een kick gevonden die je niet kut vindt?


Jij bent officieel het meest zielige hier op 't forum, wat irriteer ik me aan jou zeg.

OT.
Toffe track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze zelf wat minder. Doe mij die andere track maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Elexz schreef:
Entourage schreef:
Timesplitter :lol:

ik snap hem

Goed van jou :thumbup:

Dankje

Al een kick gevonden die je niet kut vindt?

Genoeg ;) Al je derde hardstyle plaat gevonden? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:43 
 

Je moest is weten ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks