Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 10:14 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Timekeeperz & Anklebreaker

Track(s): Lost in Time (Q-Base DYOA Contest)

Sample/video: https://www.youtube.com/watch?v=5g_ot_zpL8o

Bron: http://www.q-basefestival.com/nl/drop-your-own-anthem/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 10:27 
 
Artiest

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 14:05 
 
Hardtraxxer

De andere geselecteerden kun je nergens luisteren? Althans, die kan ik op YouTube of via Q-dance nergens vinden in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

Ilse_S schreef:
De andere geselecteerden kun je nergens luisteren? Althans, die kan ik op YouTube of via Q-dance nergens vinden in ieder geval.


Dat is een goed teken voor ons xd :lol: :beer:

Maar je kunt hier stemmen en de tracks beluisteren:
http://www.q-basefestival.com/nl/drop-y ... them/#dyoa
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke plaat, heb op deze gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Leuke plaat, heb op deze gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

Randleman schreef:
DJ_Tim schreef:
Mitzinator schreef:
Leuke plaat, heb op deze gestemd :)


Idem


Helden! :beer: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat hoor :love: Vele malen beter dan die van Audiofreq ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :thumbsup: kan alleen niet meer stemmen zie ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

AvixDJ schreef:
Lekker plaatje :thumbsup: kan alleen niet meer stemmen zie ik :x


Hebben al gewonnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
AvixDJ schreef:
Lekker plaatje :thumbsup: kan alleen niet meer stemmen zie ik :x


Hebben al gewonnen :lol:


:lol: :lol: Niks van meegekregen hahah maar gefeliciteerd guys! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 12:06 
 
Hardtraxx Newbie

AvixDJ schreef:
Lenny schreef:
AvixDJ schreef:
Lekker plaatje :thumbsup: kan alleen niet meer stemmen zie ik :x


Hebben al gewonnen :lol:


:lol: :lol: Niks van meegekregen hahah maar gefeliciteerd guys! :thumbsup:


haha Thanks!! xd :clap:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks