Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Thyron

Track(s): Victim

Sample/video:


Bron: Thyron
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe vocal, kick klinkt ook een stuk beter dan in z'n andere tracks voor zover ik hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw die kick klinkt ziek :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt, zeer benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Interesse gewekt, zeer benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:03 
 
Artiest

https://www.facebook.com/video.php?v=55 ... tif_t=like

1:27 Thyron - Victim (excuses voor het geouwehoer :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:27 
 
Hardtraxx Newbie

Vraag me af, mag een dj van 16 wel op een 18+ party komen?
Beetje onlogisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

DiederikBlock schreef:
Vraag me af, mag een dj van 16 wel op een 18+ party komen?
Beetje onlogisch..


Ja dat mag. Kijk maar naar Adrenalize die op zijn 15de in de Ziggo Dome stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:21 
 
Artiest


@24:41
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haal gaaf nummer! Gister live gehoord en ik moet zeggen, ik vind hem zeer geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jezus christus wat een zieke track :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Nice! gebruik van de vocal aan het begin lijkt beetje op Regain - Insane
Klinkt weer naar behoren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t behoorlijk amateuristisch klinken eerlijk gezegd, en dan voor al de climax. De screech klinkt niet echt af of mooi ofzo, weet het niet goed te verwoorden.
Voor de rest hoor ik niet echt iets wat me pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet heel bijzonder.. alleen tweede climax is leuk (a la Phuture Noize)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind er weinig aan. Leuke melodie, dat dan wel. Maar dan volgt er weer eens een anti met, jawel, een screech. Kick mist ook een hoop kracht, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:14 
 
Artiest

Losse sample :)

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks