Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Thyron

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=607736799326099

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:56 
 
Artiest

Exterkate schreef:
Lijkt wel heel erg op Warcry, of ligt dat aan mij?


en https://www.youtube.com/watch?v=Ua0KpfJsxKo#t=76
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:49 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Lijkt wel heel erg op Warcry, of ligt dat aan mij?

Ja, dat kan je ook echt uit 8 sec. beoordelen.

PhutureNoize schreef:

Boehoe, hij heeft een vocal uit een andere track gebruikt. Dit is nog nooit gebeurd in de muziek wereld!

Het lijkt me niet nodig om ineens bij elke Thyron track een vergelijking te maken met een of meerdere andere track(s).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:06 
 
Artiest

Andromeda schreef:
Exterkate schreef:
Lijkt wel heel erg op Warcry, of ligt dat aan mij?

Ja, dat kan je ook echt uit 8 sec. beoordelen.

PhutureNoize schreef:

Boehoe, hij heeft een vocal uit een andere track gebruikt. Dit is nog nooit gebeurd in de muziek wereld!

Het lijkt me niet nodig om ineens bij elke Thyron track een vergelijking te maken met een of meerdere andere track(s).

Meer dan alleen een vocal maar ik heb er geen problemen mee hoor, vond het alleen grappig. Van mij part samplet ie alles wat los en vast zit, de luisteraar moet maar beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt onwennig met die vocal,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ja, dat kan je ook echt uit 8 sec. beoordelen.

Dat kan in principe ook in 4 sec.

Andromeda schreef:
Het lijkt me niet nodig om ineens bij elke Thyron track een vergelijking te maken met een of meerdere andere track(s).

Dat gebeurt dus bij elke promo die op HT gepost wordt. Vooral als het van die kleine kut teasers zijn waar niemand wat aan heeft. Kijk maar eens bij #H8M3. Iedereen dook gelijk op de vocal (en waar die nog allemaal meer gebruikt was), omdat er verder vrij weinig te beoordelen viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd op welk label dit released gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:10 
 
Hardtraxx Addict

uit deze 8 sec was ook mijn eerste gedachte is de reverse van Audiofreq :P en die kleine vocal van skrillex boeit me niet zo helemaal omdat het maar 1 zin is. Maar benieuwd in wat voor track hij dit gaat gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Andromeda schreef:
Ja, dat kan je ook echt uit 8 sec. beoordelen.

Dat kan in principe ook in 4 sec.

Andromeda schreef:
Het lijkt me niet nodig om ineens bij elke Thyron track een vergelijking te maken met een of meerdere andere track(s).

Dat gebeurt dus bij elke promo die op HT gepost wordt. Vooral als het van die kleine kut teasers zijn waar niemand wat aan heeft. Kijk maar eens bij #H8M3. Iedereen dook gelijk op de vocal (en waar die nog allemaal meer gebruikt was), omdat er verder vrij weinig te beoordelen viel.


Denk dat hij bedoeld dat niet thyron's tracks met iedereen vergeleken worden(Ivm recente en eerdere gebeurtenissen).
Of terwijl, stelen van samples etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Denk dat hij bedoeld dat niet thyron's tracks met iedereen vergeleken worden(Ivm recente en eerdere gebeurtenissen).
Of terwijl, stelen van samples etc.


Ik denk dat het heel normaal is dat er gezien zijn situatie voorlopig wordt vergeleken met andere tracks.

OT: Vind het niet echt de Thyron-sound van weleer. Heeft hij ooit wel eens eerder gebruik gemaakt van een vergelijkbare reversed bass? Misschien gaat 'ie het wel over een andere boeg gooien nu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Citaat:
Denk dat hij bedoeld dat niet thyron's tracks met iedereen vergeleken worden(Ivm recente en eerdere gebeurtenissen).
Of terwijl, stelen van samples etc.


Ik denk dat het heel normaal is dat er gezien zijn situatie voorlopig wordt vergeleken met andere tracks.

OT: Vind het niet echt de Thyron-sound van weleer. Heeft hij ooit wel eens eerder gebruik gemaakt van een vergelijkbare reversed bass? Misschien gaat 'ie het wel over een andere boeg gooien nu..


Ik vind t ook normaal hoor, maar dacht geef even aan wat hij imo bedoeld.
Vind deze reverse bass wel lekker klinken los van het feit dat ik dit soort "previews" zieke onzin vind. Benieuwd naar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Citaat:
Denk dat hij bedoeld dat niet thyron's tracks met iedereen vergeleken worden(Ivm recente en eerdere gebeurtenissen).
Of terwijl, stelen van samples etc.


Ik denk dat het heel normaal is dat er gezien zijn situatie voorlopig wordt vergeleken met andere tracks.

OT: Vind het niet echt de Thyron-sound van weleer. Heeft hij ooit wel eens eerder gebruik gemaakt van een vergelijkbare reversed bass? Misschien gaat 'ie het wel over een andere boeg gooien nu..

Als ik het goed onthouden heb heeft hij ooit ergens gezegd dat hij al wel eens een track met reversed bass gemaakt had, maar dat paste volgens fusion niet bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:26 
 
Hardtraxx Elite

De eerste twee reacties verwezen meteen naar andere tracks, dus het kwam op mij over dat er meteen naar een vergelijking werd gezocht. Maar dat is blijkbaar niet zo, mijn fout! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Vind deze reverse bass wel lekker klinken los van het feit dat ik dit soort "previews" zieke onzin vind. Benieuwd naar meer.


Dus ze werken wel die teasers ;)

OT: Ik hoop dat Thyron de komende tijd keihard gaat werken en er weer bovenop komt. Of het nou zijn sounds zijn of niet, gevoel voor een track in elkaar zetten heeft ie zeker wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
jaron123 schreef:
Vind deze reverse bass wel lekker klinken los van het feit dat ik dit soort "previews" zieke onzin vind. Benieuwd naar meer.


Dus ze werken wel die teasers ;)

OT: Ik hoop dat Thyron de komende tijd keihard gaat werken en er weer bovenop komt. Of het nou zijn sounds zijn of niet, gevoel voor een track in elkaar zetten heeft ie zeker wel.


Heeft niet zoveel met de teaser te maken. Als hij had getweet of gefacebooked of helemaal niks had gedaan, ik ben altijd benieuwd naar tracks van interessante producers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Jaron, Thyron blijft een interessante producer. Blijkt tegenwoordig bijna een zonde te zijn :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks