Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Thyron & Psyclopz

Track(s): Savor (Test Mix)

Sample/video:

Citaat:
Check out the summer track by me and Psyclopz here!
No worries, of course I will keep going on with my own style, this was just for once! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als zomerplaat echt heel goed gelukt! :thumbsup: De mid doet me wel denken aan een ander nummer, maar de melodie vind ik erg verfrissend en steekt prima in elkaar! Kicks zijn ook in orde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 17:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Waarom nou die snare jongens xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Zoals ik je al eerder zei, lekker plaatje Bas! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 11:11 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Als zomerplaat echt heel goed gelukt! :thumbsup: De mid doet me wel denken aan een ander nummer, maar de melodie vind ik erg verfrissend en steekt prima in elkaar! Kicks zijn ook in orde :)


Tjah idd,
Moet wel een wildstylez nummertje ofzo zijn of een ouder decibel anthem,
Ik herken het ook.

Verder niet mijn hardstyle dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Zoals ik je al eerder zei, lekker plaatje Bas! :)

En Thijs? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:24 
 
Hardtraxx Elite

Psyclopz schreef:
CyrilHS schreef:
Zoals ik je al eerder zei, lekker plaatje Bas! :)

En Thijs? :cry:

Thijs ook. :) Lucid Dream is trouwens ook erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 17:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Psyclopz schreef:
CyrilHS schreef:
Zoals ik je al eerder zei, lekker plaatje Bas! :)

En Thijs? :cry:

Thijs ook. :) Lucid Dream is trouwens ook erg dik!

:D thanks!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks