Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Thyron

Track(s): Pain Is Temporary

Sample/video:



Bron: Thyron
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 16:27 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.

Helaas las ik deze comment te laat. Je zou verwachten dat producers wel weten hoe je fatsoenlijk een exportje moet maken van audio..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 16:37 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is wel gaaf, maar die kicks >.< Vooral dat laatste stuk, die kicks stuiteren echt alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 21:49 
 
Hardtraxxer

Is er nou niemand bij dat label die hier een stokje voor steekt? Als er met een hamer op een golfplaat wordt geslagen komen er nog betere kicks uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Is er nou niemand bij dat label die hier een stokje voor steekt? Als er met een hamer op een golfplaat wordt geslagen komen er nog betere kicks uit..


Hij zit bij Gearbox he, zegt wel genoeg denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zo overstuur... Ruist enorm. De kicks zijn ook niet om aan te horen. :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou, zelfs voor Gearbox termen is dit slecht. Vind Physika, Rebelion, Rooler, Luminite en best wat artiesten die er op zitten beter dan dit klinken. Alleen Malice en hier en daar NCrypta zou ik onder de zelfde noemer zetten. Zeker gezien Thyron eerst nog wel platen had die beter in elkaar staken zoals Murder Me.

Maar ik heb het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen. De verschillen in zijn producties samen met zijn bekende geschiedenis van sounds e.d. jatten maakt het een beetje te overduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nou, zelfs voor Gearbox termen is dit slecht. Vind Physika, Rebelion, Rooler, Luminite en best wat artiesten die er op zitten beter dan dit klinken. Alleen Malice en hier en daar NCrypta zou ik onder de zelfde noemer zetten. Zeker gezien Thyron eerst nog wel platen had die beter in elkaar staken zoals Murder Me.

Maar ik heb het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen. De verschillen in zijn producties samen met zijn bekende geschiedenis van sounds e.d. jatten maakt het een beetje te overduidelijk.


Ja oke, namen als Physika en Rooler steken er wel bovenuit als ik eerlijk ben. De rest heb ik toch niks mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het ding is, Thyron kan producen en soms komt er echt wel iets redelijk uit. Ik vind How It's Done bijvoorbeeld (origineel en de edit) gewoon echt fucking dik.
De verschillende kicks van die track moeten live echt vet klinken.

En dan hoor je dit, die kicks en vooral de pitchkicks...
Godverdomme man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
en soms komt er echt wel iets redellijk uit.


Citaat:
het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan dicht:
hardstyle-releases/thyron-my-way-t66515.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks