Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:20 
 
Artiest

Artiest: Thyron

Track(s): Dysphoria

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Wat er van te horen is, klinkt het goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:24 
 
Hardtraxx Elite

Goede naam voor een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 17:47 
 

CiRiXxX schreef:
Wat er van te horen is, klinkt het goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 12:05 
 
Artiest

Andromeda schreef:
Goede naam voor een track.

Sarcasme? Dan mis ik namelijk iets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij echt een kippenvel melodietje, even HQ afwachten, maar dit klinkt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Andromeda schreef:
Goede naam voor een track.

Sarcasme? Dan mis ik namelijk iets :P


Hij doelt vast op dystopia
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar komen die vocals ook alweer vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 07:47 
 
Hardtraxx Veteran

Xerenetox schreef:
Waar komen die vocals ook alweer vandaan?

Zitten ook in Kodex - Illusion en The Vision - Your World, als je dat bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 08:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Andromeda schreef:
Goede naam voor een track.

Sarcasme? Dan mis ik namelijk iets :P

Dysphoria
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Andromeda schreef:
Goede naam voor een track.

Sarcasme? Dan mis ik namelijk iets :P


Gebanned member die nogal vreemd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Inderdaad hetgeen wat hierboven me staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:06 
 
Artiest



@24:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die break met dat gezang is heel gaaf gedaan :thumbup: Ik kan alleen nog niet heel veel met je kicks. Vind ze nog altijd niet fijn klinken, al helemaal niet als ze pitchen. Daarvan afgezien is het netjes gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:34 
 
Hardtraxxer

Wat een GE-WEL-DIGE plaat! Beste werk van Thyron tot nu toe. Dikke sfeer, goeie kick! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 23:28 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 23:52 
 
Hardtraxxer

Dit is een mooie track, vele malen beter dan Haunted en voor mij ook je beste track tot nu toe (na Hell's Fire), voor zover ik op basis van deze preview. Leuke break, goede melodie in de climax, prima kicks en gelukkig niet van de standaard schreeuw screeches als in Haunted.

Ben benieuwd welke mid er voor komt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 16:19 
 
Hardtraxxer

Klinkt lekker hoor, vind die melodie wel wat hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 16:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks