Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:01 
 
Artiest

Artiest: Thyron & Delete

Track(s): The Swarm

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Artiest: Thyron & Delete

Track(s): The Swarm

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=55 ... tif_t=like


Sorry voor het geleuter eroverheen, maar goed.. Wie het kleine niet eert... :P :D




Je tilt de definitie van het woord "Teaser" even naar een hoger level, moet heel er me best doen om iets te horen en zelfs dan hoor ik niets :P Ben wel heel benieuwd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke ik zat te wachten op de track, maar was dus op de achtergrond :D Wel leuk interview dus toch niet voor niets gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:34 
 

tomac schreef:
Oke ik zat te wachten op de track, maar was dus op de achtergrond :D Wel leuk interview dus toch niet voor niets gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:28 
 
Artiest

sandervanbruggen schreef:
tomac schreef:
Oke ik zat te wachten op de track, maar was dus op de achtergrond :D Wel leuk interview dus toch niet voor niets gekeken.

Heb het er maar bij gezet in de OP, was idd niet heel duidelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dan maar wachten op een "deftige" preview. :P
Scarzor schreef:
Ben wel heel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracks van of samen met Delete wekken altijd mijn interesse. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ik hoor (niet veel) klinkt in ieder geval niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:05 
 
Artiest

Citaat:
Preparing my album showcase set for HDE Live 2014...

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 16:45 
 
Hardtraxxer

Gister gehoord, vond hem jammer genoeg tegenvallen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:02 
 
Hardtraxxer

BrianW schreef:
Gister gehoord, vond hem jammer genoeg tegenvallen. :(


dan zal jij vast de verkeerde gehoord hebben ik heb gister ook gehoord maar pff wat een gruwelijk plaat zeg! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:42 
 
Hardtraxxer

Van wat ik me nog kan herinneren was het een bekende screech plaat, heb het daar nu wel een beetje mee gehad.
Maar misschien zit ik er naast. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
BrianW schreef:
Gister gehoord, vond hem jammer genoeg tegenvallen. :(


dan zal jij vast de verkeerde gehoord hebben ik heb gister ook gehoord maar pff wat een gruwelijk plaat zeg! :love: :drool:


Ik moet er nog wel aan wennen maar het klonk inderdaad niet verkeerd. Leuk om die sounds samen gecombineerd te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:05 
 
Hardtraxx Newbie

iRon schreef:
Tracks van of samen met Delete wekken altijd mijn interesse. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 17:52 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 18:00 
 

flevoboys schreef:
thehardstyleholland schreef:
BrianW schreef:
Gister gehoord, vond hem jammer genoeg tegenvallen. :(


dan zal jij vast de verkeerde gehoord hebben ik heb gister ook gehoord maar pff wat een gruwelijk plaat zeg! :love: :drool:


Ik moet er nog wel aan wennen maar het klonk inderdaad niet verkeerd. Leuk om die sounds samen gecombineerd te zien.


Horen....

Klinkt dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, de LQ klinkt erg energiek en vet. Ben hier zeer benieuwd naar! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoooo WHAT.THE.FUCK! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 20:40 
 
Hardtraxxer

Allememachies, wat klinkt dat bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit, gooi maar eens snel die HQ preview, beste Thyron! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:52 
 
Hardtraxx Addict

:oh: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ben je lekker bezig Bas. :worship: Dat album kan niet snel genoeg meer komen. ;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holyfuck wat klinkt dit ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 88:43

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran



(Als hij eraf moet, laat het me weten :P)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks