Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:56 
 
Artiest

Artiest: Thyron & Avana

Track(s): Starlight

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag hem ook wel recht zetten. Kan denk ik gewoon met windows movie maker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:42 
 
Artiest

tomac schreef:
Je mag hem ook wel recht zetten. Kan denk ik gewoon met windows movie maker.

Vreemd, staat namelijk wel gewoon recht.. Youtube lijkt hem scheef te zetten.. Ga hem ff fixen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:00 
 
Artiest

Bij mij staat ie nu weer goed, als het bij jullie nog niet klopt hoor ik het wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit klinkt echt heel lekker :) ga zo door man !!

waar haal je eigenlijk de tijd vandaan om zoveel te produceren? je zit gewoon nog op school neem ik aan? zijn je ouders niet knetter bang dat je door deze "hobby" gaat falen op school haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:05 
 
Artiest

Rickzel schreef:
dit klinkt echt heel lekker :) ga zo door man !!

waar haal je eigenlijk de tijd vandaan om zoveel te produceren? je zit gewoon nog op school neem ik aan? zijn je ouders niet knetter bang dat je door deze "hobby" gaat falen op school haha.

thanks!! Haha soms vraag ik het mezelf ook af! Heb mijn havo diploma al behaald en zit nu in het tweede jaar van mijn studie 'vrijetijdsmanagement' omdat ik 2 klassen heb overgeslagen :P
Daarbuiten doe ik op zaterdagochtend/middag ook nog een producer cursus in Poppel, om hier en daar extra dingen bij te leren en zoveel mogelijk te perfectioneren..

Afgezien van school en muziek ook nog sport (basketbal), dus inderdaad, druk leventje! :D
Levert soms wel wat stress op, maar scheelt dat ik vrij weinig hoef te doen voor school! En mijn werktempo in de studio ligt denk ik ook wel hoog :)

En mijn ouders.. dat blijven ouders! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:37 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:09 
 
Artiest


@25:51
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thyron schreef:

@25:51


Wanneer kunnen we je nieuwere platen beluisteren? (Lucid Dream, Forever Death, Face Of Evil, Sleepwalker Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:04 
 
Artiest

Oranje schreef:
Thyron schreef:
filmpje


Wanneer kunnen we je nieuwere platen beluisteren? (Lucid Dream, Forever Death, Face Of Evil, Sleepwalker Remix)

Over Lucid Dream en Forever Death ben ik nog niet helemaal tevreden dus daar gaat nog niks mee gebeuren! :) Sleepwalker remix en The Face of Evil heb ik vorige week pas (af)gemaakt, dus zijn voorlopig alleen live te horen!

Even geduld dus nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Oranje schreef:
Thyron schreef:
filmpje


Wanneer kunnen we je nieuwere platen beluisteren? (Lucid Dream, Forever Death, Face Of Evil, Sleepwalker Remix)

Over Lucid Dream en Forever Death ben ik nog niet helemaal tevreden dus daar gaat nog niks mee gebeuren! :) Sleepwalker remix en The Face of Evil heb ik vorige week pas (af)gemaakt, dus zijn voorlopig alleen live te horen!

Even geduld dus nog :D


wel beetje jammer/toevallig dat er weer een track van een Fusion artiest komt die Starlight heet, weet niet of JoS er al eerder mee was, maar misschien iets om over na te denken?

klein detail natuurlijk, maarja daar zijn we hier voor he :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Daarbuiten doe ik op zaterdagochtend/middag ook nog een producer cursus in Poppel, om hier en daar extra dingen bij te leren en zoveel mogelijk te perfectioneren..


Kan je niet gewoon af en toe bij Zany meekijken.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks