Rickzel schreef:
dit klinkt echt heel lekker

ga zo door man !!
waar haal je eigenlijk de tijd vandaan om zoveel te produceren? je zit gewoon nog op school neem ik aan? zijn je ouders niet knetter bang dat je door deze "hobby" gaat falen op school haha.
thanks!! Haha soms vraag ik het mezelf ook af! Heb mijn havo diploma al behaald en zit nu in het tweede jaar van mijn studie 'vrijetijdsmanagement' omdat ik 2 klassen heb overgeslagen

Daarbuiten doe ik op zaterdagochtend/middag ook nog een producer cursus in Poppel, om hier en daar extra dingen bij te leren en zoveel mogelijk te perfectioneren..
Afgezien van school en muziek ook nog sport (basketbal), dus inderdaad, druk leventje!
Levert soms wel wat stress op, maar scheelt dat ik vrij weinig hoef te doen voor school! En mijn werktempo in de studio ligt denk ik ook wel hoog

En mijn ouders.. dat blijven ouders!
