Zoals over het algemeen de meesten weten, heb ik juist enorm veel respect voor Headhunterz en alle andere artiesten

Headhunterz is een van de personen die het meeste heeft bijgedragen aan de hele scene en een hoop voor ons allen heeft mogelijk gemaakt, daarom absoluut niks negatiefs tegenover hem
Sommige dingen zijn inderdaad wat onnodig, maar sommige reacties/posts zijn natuurlijk ook met een korreltje zout te nemen
Ga er meer op letten, dit soort berichtjes houden me extra scherp! Volgende keer liever via PM, dan kunnen we het in het topic weer over de track zelf houden!
