Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Is die laatste niet met Riiho?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Thyron 7 TBA's''

Koekoek, het zijn gewoon 8 platen, zoals Thyron zelf ook al aangeeft in het stukje dat je hier notabene hebt gepost. En van de meesten is de tracknaam al bekend dus TBA is ook niet echt van toepassing. Stonden je hersenen nog uit ofzo? En dat om half 5 's middags
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
''Thyron 7 TBA's''

Koekoek, het zijn gewoon 8 platen, zoals Thyron zelf ook al aangeeft in het stukje dat je hier notabene hebt gepost. En van de meesten is de tracknaam al bekend dus TBA is ook niet echt van toepassing. Stonden je hersenen nog uit ofzo? En dat om half 5 's middags


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
''Thyron 7 TBA's''

Koekoek, het zijn gewoon 8 platen, zoals Thyron zelf ook al aangeeft in het stukje dat je hier notabene hebt gepost. En van de meesten is de tracknaam al bekend dus TBA is ook niet echt van toepassing. Stonden je hersenen nog uit ofzo? En dat om half 5 's middags

Koekoek, ooit gehoord van dikkevingerwerk? Sjezus man wat dacht je dippie? ik doe een dag extra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
yowan schreef:
''Thyron 7 TBA's''

Koekoek, het zijn gewoon 8 platen, zoals Thyron zelf ook al aangeeft in het stukje dat je hier notabene hebt gepost. En van de meesten is de tracknaam al bekend dus TBA is ook niet echt van toepassing. Stonden je hersenen nog uit ofzo? En dat om half 5 's middags

Koekoek, ooit gehoord van dikkevingerwerk? Sjezus man wat dacht je dippie? ik doe een dag extra?

:surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
1. D-Sturb - Untill it's gone (Thyron Remix)
2. Thyron - Into the abyss
3. Rebelion & Thyron - Supreme Warfare
4. Titan & Thyron - Dark Days
5. Thyron - My Way
6. Thyron - Nightmare (?) Is Nightmare niet ;)
7. Thyron (& Riiho?) - Open the portals




Voor de rest leuke tracks, kan ik me denk wel op vermaken live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja het zijn platen die passen in de hedendaags Raw scene...

Into The Abyss: in mijn oren mislukte gated kicks

My Way, Nightmare dat geen Nightmare is en Open The Portals bevatten allemaal hetzelfde vervelende piepje, met My Way dat de absolute kroon spant.

Het is het gewoon alleen net niet voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
yowan schreef:
''Thyron 7 TBA's''

Koekoek, het zijn gewoon 8 platen, zoals Thyron zelf ook al aangeeft in het stukje dat je hier notabene hebt gepost. En van de meesten is de tracknaam al bekend dus TBA is ook niet echt van toepassing. Stonden je hersenen nog uit ofzo? En dat om half 5 's middags

ga in een hoekje zitten janken, wil jij voor alle stukjes van 10 seconden gelijk 20 toppas gaan spammen?


Wooooooow! Gaat het? Je ging wel erg hard langs het punt op.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In het vervolg graag even normaal reageren, slaat weer helemaal nergens op dit en heb geen zin om alles te verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
In het vervolg graag even normaal reageren, slaat weer helemaal nergens op dit en heb geen zin om alles te verwijderen.


Bedankt, was leuk om terug te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 17:18 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=

Thyron - Into The Abyss
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks