op laatst wordt het wat eentonig. Maar vindt het voor de rest wel meevallen. die tresspasser vocal doet het nog wel bij mij ;p
Al met al een heerlijke drive!
Heb je gelijk in moet het zo ook niet uitdrukken dat het niks is,maar hou gewoon niet van die sound,en het is niet te hard ind het gewoon wat flauwtjes ach ieder zijn eigen smaakXtD wrote:Volgens mij is deze echt kneiterhard![]()
Als het te hard voor je is, is het niet meteen slecht, maar gewoon niets voor jouHarderTonez wrote:Theracords verneukt hardstyle zo kansloos.Theracords is juist een verrijking voor Hardstyle door originele sounds in het genre te pompen, en iets anders te doen dan al die andere dj's
Kun je ook nog eens een keer wat nuttings melden._Padam wrote:bam
jij hebt dus blijkbaar nooit een Theracords plaat live gehoordHarderTonez wrote:Heb je gelijk in moet het zo ook niet uitdrukken dat het niks is,maar hou gewoon niet van die sound,en het is niet te hard ind het gewoon wat flauwtjes ach ieder zijn eigen smaakXtD wrote:Volgens mij is deze echt kneiterhard![]()
Als het te hard voor je is, is het niet meteen slecht, maar gewoon niets voor jouHarderTonez wrote:Theracords verneukt hardstyle zo kansloos.Theracords is juist een verrijking voor Hardstyle door originele sounds in het genre te pompen, en iets anders te doen dan al die andere dj's
DjThera wrote:En ja er komt dus ook nog een Geck-o mix
Vocals zijn erin geplakt voor het filmpjeHidden Source wrote:Op het einde hoor ik ook die vocals.
Oh okeGeck-o wrote:Vocals zijn erin geplakt voor het filmpjeHidden Source wrote:Op het einde hoor ik ook die vocals.