Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Cellrock

Track(s): Doggystyle remix

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kom maar op met die HQ! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ging zo afschuwelijk hard. Normaal geen fan van Cellrock maar dit was heel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:05 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt gruwelijk! :drool:
bRt_ schreef:
Kom maar op met die HQ! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht live dat het weer om een nieuwe edit ging. Klinkt goed, alleen kan i.m.o. het origineel niet overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was heerlijk op GZ, ben benieuwd hoe deze versie klinkt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de HQ versie uit de Theracords Radioshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Dit ging zo afschuwelijk hard. Normaal geen fan van Cellrock maar dit was heel nice.


Eens met deze man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doggystyle is echt een bazenplaat, en dit klinkt ook niet verkeerd.
Benieuwd naar HQ. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran


@50:42

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Cellrock geeft echt een geniale twist aan een geniaal nummer! :drool:
Ik weet niet of ik dit nummer beter vind dan het origineel, want ze zijn niet vergelijkbaar. Beide compleet andere nummers met dezelfde elementen. Good job :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit ging zo afschuwelijk hard. Normaal geen fan van Cellrock maar dit was heel nice.

Dit dus, echt een live plaat.

Klinkt goed :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks