Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Zentiments & The Vision

Track(s): Forever

Sample/video:



Bron: https://instagram.com/p/7SETWohTpD/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze heet Forever en komt wss samen met Relax uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Erg fijne melodie! Relax mag ook wel snel uitkomen trouwens :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 18:46 
 
Artiest

Zentiments & The Vision - Forever is de titel inderdaad! Binnen nu en een week komt er eindelijk meer nieuws over een nieuwe release etc.. !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Zentiments & The Vision - Forever is de titel inderdaad! Binnen nu en een week komt er eindelijk meer nieuws over een nieuwe release etc.. !


Jeej! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk Relax inderdaad, dat is een pareltje. :love:

The Vision schreef:
Fantazoo schreef:
The Vision schreef:
The Vision & Zentiments - Relax.. Meer info volgt snel..


Aardige bump, maar "snel" is toch al voorbij :$ iemand toevallig enig idee wat hiermee gaat gebeuren?


Ga ervan uit dat het na de zomer gereleased wordt.. Er komen nog 2 releases ervoor rond Juli en September


Uit het Relax topic. Juli was WINMY Remix en september Close My Eyes, dus grote kans dat het Relax wordt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je de tracklist eronder niet gelezen :list:

http://www85.zippyshare.com/v/PA0LDkTX/file.html

37:16, dit is Forvever

Jij hebt Galactic - Hold Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb je de tracklist eronder niet gelezen :list:

http://www85.zippyshare.com/v/PA0LDkTX/file.html

37:16, dit is Forvever

Jij hebt Galactic - Hold Me


Haha ja combineerde het verkeerde filmpje er mee. Knip Forever even als je wil (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdag wordt hij in betere kwaliteit geüpload, dan blijf ik rippen joh =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:32 
 

Paultheone schreef:
Dinsdag wordt hij in betere kwaliteit geüpload, dan blijf ik rippen joh =/


Rrrrrrrrrrrippinnnnnnnnnn'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn dat in Galactic - Hold Me ook 'forever, forever, forever' wordt gezegd.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik rip hem later vanmiddag, dan heb ik hem in ietjes betere kwaliteit hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke toch maar even geript dan. Haal hem er wel dinsdag weer af vanwege betere kwaliteit :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 14:01 
 
Hardtraxxer

Ontzettend fan van de 'ritmische' melodieën van the Vision! :$
Ook deze dus weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 17:24 
 

:loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks