Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Vision & X-Pander

Track(s): X-Pander

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit moet in de hardcore sectie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dit moet in de hardcore sectie ;)


Dit stukje hardcore is maar een klein deel van de track, de rest is hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:42 
 
Hardtraxx Newbie

X-Pander :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 20:01 
 
Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=QYCRU62s ... &t=2h25m9s

2.25:09

Verrassend goed! The Vision is goed bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg dikke plaat! Heerlijke kick :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat! Beetje E-Force en Alpha² achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 11:31 
 
Hardtraxx Elite

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OMG, heerlijk!! :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sfeer in de break vind ik echt super dik! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor hem nu voor 't eerst in Unleashed 07. Dikke plaat, maar moet wel ff wennen aan dat plotse hardcore stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 13:08 
 

Gave track!!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:23 
 
Hardtraxxer

Kippenvel...doet mij ook veel denken aan een Alpha Twins track
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast, wat een vette plaat! _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

haha dikke plaat zo hoor je maar weet dat x-pander veel leert van e-force!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:36 
 
Hardtraxxer

Genieten dit! Verraste mij echt in podcast #7 van Digital Punk :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qnaller schreef:
Genieten dit! Verraste mij echt in podcast #7 van Digital Punk :yes:


Daar klinkt hij ook supervet, pas mooi in dat setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:56 
 
Hardtraxxer

Die melodie en e-force screetches int begin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke plaatje. Zowel The Vision als X-Pander weten mij steeds meer te boeien. Minpuntje is nog wel dat ze beide een eigen stijl moeten ontwikkelen heeft namelijk erg veel van E-Force weg. Het hardcore stuk weet me ook niet echt te pakken, maar ik vind het niet storend of lelijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:39 
 

Ik vind dit heel dik! :drool: X-Pander verdient toch echt wel een platencontractje inmiddels... Zou wel passen bij TMS denk ik :thumbup: Misschien zelfs wel bij A2 Records maar die stap lijkt me wat te groot.

Dat hardcore stukje vind ik ook wel leuk. Vooral omdat het daarmee geen eenheidsworst-nummer is. Niet dat het dat anders wel was geweest maar het geeft karakter aan het nummer, en daar hou ik wel van :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan dicht, is al uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Kan dicht, is al uit!


Ga je nu elke track langs die al uitgebracht is? Dan ben je voorlopig ff bezig!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks