Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Vision

Track(s): World Eclipse

Sample/video:
http://www.facebook.com/photo.php?v=436965743041004
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel oed! :thumbsup: Hij is echt goed bezig de laatste tijd. Benieuwd naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@1:52:10

Dikke plaat hoor! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Positief verrast! The Vision doet me nooit zo veel, maar die mid-intro klapt er toch best lekker in! Ben niet zo'n fan van de synth die gebruikt wordt, maar creëert met die choir en die duistere vocalen toch wel een lekkere sfeer :) :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 18:34 
 

Lekker plaatje dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Positief verrast! The Vision doet me nooit zo veel, maar die mid-intro klapt er toch best lekker in! Ben niet zo'n fan van de synth die gebruikt wordt, maar creëert met die choir en die duistere vocalen toch wel een lekkere sfeer :) :yes:


Welke choirs? Klinkt een beetje als Shakira die in de keuken staat te improviseren :P

De melo + synth vind ik heerlijk :D Leuke plaat, hoop dat tie wordt opgepikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Welke choirs? Klinkt een beetje als Shakira die in de keuken staat te improviseren :P

Oke oke, ''gejank op de achtergrond'' dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:53 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Positief verrast! The Vision doet me nooit zo veel, maar die mid-intro klapt er toch best lekker in! Ben niet zo'n fan van de synth die gebruikt wordt, maar creëert met die choir en die duistere vocalen toch wel een lekkere sfeer :) :yes:


weinig aan toe te voegen :) x2 !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Die climax is lekker zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 02:57 
 
Hardtraxxer

The Vision is een held. :D

Dit nummer! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:23 
 

Ik vind het ook wel wat weg hebben van Dragostea Din Tei, iets in die richting van die melodie
Die zomerhit van enkele jaren terug



Iemand die dat nog meer vind, of ben ik gek? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision is lekker bezig laatste tijd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

Prima nummer! leuke choir,

Iemand enig idee hoe je z'n soort choir kan maken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:12 
 
Hardtraxxer

Ziek heerlijke track! Favo voor de komende tijd!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks