Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Ik ga het origineel wel even luisteren :')
Ik denk dat het nummer heerlijk voelt als je met 25 graden lekker van je 5e biertje zit te genieten en ik een euforische opwelling krijg.
Ik zeg: lekker plaatje voor tussendoor!
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 22 days ago
Vocals worden vervangen ivm releaserechten..
die vocals passen hier ook niet echt bij dus gelukkig worden ze vervangen
Goed beargumenteerd.Hidden Source wrote:Wat een schijtnummer.
StantonDJ wrote:Ik denk dat het nummer heerlijk voelt als je met 25 graden lekker van je 5e biertje zit te genieten en ik een euforische opwelling krijg.
Die vind ik nog beter dan dit. De melo weet me totaal niet te raken en het gevoel wat ik bij het origineel krijg hebben ze er hier uit gehaald.._Padam wrote:Ik ga het origineel wel even luisteren :')
(Deze reactie is gebaseerd op een LQ filmpje, dus ik wacht met m'n definitieve mening wanneer de HQ met de nieuwe vocals wordt geüpload..)
Veels te happy en te standaard.StantonDJ wrote:Goed beargumenteerd.Hidden Source wrote:Wat een schijtnummer.
^ dat dus.Mike-O wrote:Die vind ik nog beter dan dit. De melo weet me totaal niet te raken en het gevoel wat ik bij het origineel krijg hebben ze er hier uit gehaald.._Padam wrote:Ik ga het origineel wel even luisteren :')
Saaie intro met standaard Dirty Workz sounds, heb ik nu wel vaak genoeg gehoord. Climax ook zo slap als wat en dan ook nog met die verschrikkelijke pitch kicks. Nee, niks voor mij.
bij deze is het volgende nr ook bekend.
The Vision - Nando

The Vision - Nando
-
T
- 3 posts member since 2010
- last seen Sep 2012
waaahh dit is echt heeel vet!! 
The Vision - ****traxx E.P.p-stylez wrote:bij deze is het volgende nr ook bekend.
The Vision - Nando
The Vision - Dakpan
The Vision - Nando
Zet hem bij releases dan!
Klinkt op het eerste gehoor wel degelijk trouwens! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Idd, prima te doen! Enige opmerking die ik kan maken is die break, die wordt er zeg maar een beetje te sloom in gegooit. Misschien een tikkeltje pitchen? Maar ja, als hij er uit wordt gehaald heb je daar niet zo veel aan
Voor de rest klinkt hij prima met name de 2de climax! 
2e climax zit echt wel een lekkere drive in 
Ik vind er eerlijk gezegd ook echt niks aan