Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Vision

Track(s): Visions Of Hardstyle

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt een oud tintje aan te zitten, reverse altijd +1. Benieuwd naar meer, hier kan ik nog niet zoveel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 22:24 
 
Hardtraxxer

best leuk plaatje. Hopelijk wel een toffe melodie er in. Vind het laatste van The vision niet zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 19:25 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Reverse altijd +1.

:yes:
Op het moment van de kickchange vind ik hem nog prima. Maar vanaf de break vind ik hem wat minder. Duurt me ook een tikkeltje te lang voordat er wat gebeurt. Opbouw had wat sneller gemogen. Kicks in de climax gaan me ook wat te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie @1:34 :yay: The Vision weet steeds met iets unieks te komen, Wauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

The Vision de laatste tijd.. :worship: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een nummer "visions of hardstyle" noemen, en er dan ook een stukje reverse in doen, kan ik alleen maar toejuichen :)

het is weer iets totaal anders dan bijvoorbeeld Maximum Power, hij laat wel zien hoe veelzijdig hij is, vind dit wel lekker voor tussendoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is die man bezig de laatste tijd :worship:
nu ng ff wat vaker geboekt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:59 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Net in de nieuwe Hard with Style gehoord, pfffff, wat een track zeg! Supermelodie! En drive jongen, woah!

Aangezien de preview mist maar even linken ook: (@34:50)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke melodie god jezus :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:50 
 
Hardtraxx Veteran

Deze plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje Vincent. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:39 
 

Puur genieten dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 21:51 
 
Hardtraxx Elite

What a melody. Wauw! (L) (Headhunterz)
Wel jammer van de kicks, zijn voor mij iets te springerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
What a melody. Wauw! (L) (Headhunterz)
Wel jammer van de kicks, zijn voor mij iets te springerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



vanaf 3:32

:surrender:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks