@59:40
Meh, kicks liggen me niet zo. Neigen me te veel naar zo'n te veel gedistorte(?) tail (eentje à la Audiofreq - Bring Me Down). Had hier liever de Never Come Close kick gezien, maar dan kreeg je vast comments dat ie weer een andere kick mag gaan gebruiken.

Screeches... tja, valt niet zoveel over te zeggen. Break is wel leuk gedaan met die kettingzagen. Climax vind ik dan wel weer wat aan de saaie kant. Geef mij maar weer The Vision van Sadness, Back In The Game, etc.
