Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:48 
 
Artiest

Het is ook nooit goed :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb em gehoord op sunrise, bomb
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Het is ook nooit goed :cry:

Haha, ik hou van lekkere volle kicks en dat mis ik hier eerlijk gezegd een beetje :) Maar goed, heb eigelijk altijd wel wat op te merken over een nummer, altijd kritisch blijven :P De rest van de track klinkt wel erg gaaf zoals ik al zei, die sfeer die door de track loopt vind ik heel lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's openden er mee op Dreamfields! Klonk heel erg vet :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:11 
 
Artiest

Cool! Was zeker een dikke ramset??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:20 
 

Zo, dit klinkt toch wel erg vet! Ik heb het al wel eens eerder gezegd dat zijn tracks van steeds hogere kwaliteit worden.

Hoewel ik 'vroeger' altijd vrij cynisch en sceptisch was over the Vision heeft ie toch zo langzaamaan zijn respect wel terugverdiend. Na al het gezeik wat ie over zich heen heeft gekregen mag dat ook best gezegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Zo, dit klinkt toch wel erg vet! Ik heb het al wel eens eerder gezegd dat zijn tracks van steeds hogere kwaliteit worden.

Hoewel ik 'vroeger' altijd vrij cynisch en sceptisch was over the Vision heeft ie toch zo langzaamaan zijn respect wel terugverdiend. Na al het gezeik wat ie over zich heen heeft gekregen mag dat ook best gezegd worden.


Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De kick had dieper mogen gaan, klinkt nu nog wat oppervlakkig en krachtloos. Maar de sounds er omheen klinken gaaf. Als de kick nog wat bij geschaafd wordt, kan dit een heel gaaf nummer worden :)

Dit.

Vind het nummer echt heel vet, alleen de kick mist net dat beetje power. Sowieso beetje story-of-current-hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:19 
 
Hardtraxx Elite

Wat vet plaat is dit zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:14 
 
Hardtraxxer

deze verdiend een bump!

Wat een dikke plaat is dit :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks