Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:18 
 
Hardtraxxer

Artiest: The Vision

Track(s): Sometimes

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dat is opeens iets heel anders van The Vision. Maar klinkt nog niet verkeerd :)

En je moet even de s van https uit je link weghalen, dan werkt de link.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:21 
 
Hardtraxxer

toffee schreef:
Zo dat is opeens iets heel anders van The Vision. Maar klinkt nog niet verkeerd :)

En je moet even de s van https uit je link weghalen, dan werkt de link.


Ik zag het net.


OT: :clap: :yay:

Die melo klinkt niet verkeerd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

holy fuck. The vision: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu klinkt het nog :loving: :loving: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:32 
 
Hardtraxxer

Lekker machtig! Dit is de kant van The Vision die ik wel leuk vind. Dat rauwe is maar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat zit deze man toch in een goeie flow zeg, echt alles wat hij maakt valt goed :thumbsup:

kan beide kanten van hem echt enorm waarderen, geweldige producer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wat zit deze man toch in een goeie flow zeg, echt alles wat hij maakt valt goed :thumbsup:

kan beide kanten van hem echt enorm waarderen, geweldige producer ^^


En ook heel slimme zet van hem om euforisch te doen, want Headhunterz support hem nu wel steeds iedere keer in HWS :thumbup:. Hopen dat deze man dan op deze manier beetje meer naam krijgt, want hij heeft het zekers wel verdiend. Zowel Raw en Euforisch :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:35 
 
Hardtraxxer

Zow :oh: Heeeeele dikke melodie! Goed bezig die man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 00:22 
 
Hardtraxx Addict

Lekker sfeertje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 00:34 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is best blij, maar toch klinkt het niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



24:54


JIZZ EVERYWHEREEEEE :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool: :drool: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: (L)


Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:53 
 
Hardtraxx Elite

The Vision :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 00:12 
 
Hardtraxxer

Wat een held !


:thumbsup: :yay: :worship: :yes: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk schijfje ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah, niet zo heel veel aan. Vocals zijn ook niet echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:52 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is op zich lekker, vocalen ben ik helemaal geen fan van en de kick is ook matig.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks