Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Vision

Track(s): Sadness

Sample/video: https://www.facebook.com/photo.php?v=76 ... =2&theater

Bron: Facebook The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran


Eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel, heerlijke climax :loving: :loving: :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

b-plan schreef:
Kippenvel, heerlijke climax :loving: :loving: :loving: :love:

Dit, DIKKE sfeer zit daarin zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef mij deze The Vision maar! Wat een heerlijke plaat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind alle 2 de kanten van The Vision werelds... gewoon lekker maken waar hij zin in heeft en komt helemaal goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel track, net als bij Sometimes. Hopelijk snel meer info over die track trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is dus wat ik van The Vision wil horen! :loving: Wat een gevoel zit er in die climax! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel dik! Climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 08:28 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker en bijpassende track name op een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:25 
 

Dit is waarom ik van hardstyle hou. Wat een gevoel en sfeer, echt heerlijk dit :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijke plaat. Titel geeft echt heerlijk het gevoel van die track waar. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat is dit lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks klinken erg lelijk, maar de sfeer in deze plaat is echt bijzonder fijn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw :loving: :loving: titel past er ook goed bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom ik hoop dat je stikt in een granaatappel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

The Vision maakt echt heerlijke platen zeg. Veelzijdige producer
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks