Related topics
- View the latest post: D-Sturb - Reflections (EOL203)
- View the latest post: D'ort - Reflections (RAPT004)
- View the latest post: Adamant Scream - Reflections In Reverse EP (PRSPCTXTRM044)
- View the latest post: Atmozfears & Devin Wild @ Project One | Reflections Of The Eternal
- View the latest post: Q-dance presents: Project One | Reflections of the Eternal (20-10-2018, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
The Vision, ene keer geweldig, andere keer weer een grote domper. Dat is mijn mening dan, hopen dat ze iets constanter worden in hun werk. Dit zit voor mij aan de goede kant van de streep!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dit is beter werk van the vision! 
The Vision is toch geen duo?katamaran wrote:The Vision, ene keer geweldig, andere keer weer een grote domper. Dat is mijn mening dan, hopen dat ze iets constanter worden in hun werk. Dit zit voor mij aan de goede kant van de streep!
Weet ik, was een typo.Poepislekker wrote:The Vision is toch geen duo?katamaran wrote:The Vision, ene keer geweldig, andere keer weer een grote domper. Dat is mijn mening dan, hopen dat ze iets constanter worden in hun werk. Dit zit voor mij aan de goede kant van de streep!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
The Vision! 
Klinkt goed!
Klinkt goed!
als ik het zo hoor één van zijn betere producties tot nu toe! 
Klinkt goed, verwacht ook nog veel goeds van hem in 2011 
Vind het altijd vreselijk amateuristisch klinken en z'n kicks zijn echt altijd vreselijk slecht... Maar deze klinkt zeker goed 
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
Inno wrote:Vind het altijd vreselijk amateuristisch klinken en z'n kicks zijn echt altijd vreselijk slecht... Maar deze klinkt zeker goed
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
mutagenx wrote: