Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 19:09 
 
Artiest

Artiest: The Vision

Track(s): Memories Of Life (Mini-Album)



Bron: The Vision

De eerste track van het mini-album is 'Dreamers Of The Past'

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw, dit is echt ontzettend gaaf :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2026 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: ja hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2026 23:41 
 
Hardtraxxer

Zo dan, wat een waanzinnig goede plaat is dit dan zeg. Wanneer komt deze uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2026 12:04 
 
Artiest

hardstyle007 schreef:
Zo dan, wat een waanzinnig goede plaat is dit dan zeg. Wanneer komt deze uit?

Deze plaat zal 19 februari uitkomen! Daaropvolgend elke maand een track. Thanks voor de feedback! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2026 18:58 
 
Artiest



De tweede release komt volgende week uit. Dit is 'Our Song' samen met Two Point Zero.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2026 19:38 
 
Donateur

The Vision schreef:


De tweede release komt volgende week uit. Dit is 'Our Song' samen met Two Point Zero.. :thumbsup:


Dit klinkt heerlijk, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2026 15:12 
 
Artiest



Alweer de 3e release die aankomende donderdag uitkomt! Voor iedereen die iemand mist in het leven.. Deze is voor jullie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2026 20:02 
 
Donateur

Tot nu toe fantastische platen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2026 12:59 
 
Artiest



De 4e release komt eraan! Dit is 'Memories Of Life'.. Een ode aan alle herinneringen die gemaakt worden in het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed, maar het is niet heel chill gemasterd eerlijk gezegd.
Tonen komen altijd niet even lekker geschaald door
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks