Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: The Viper & Nosferatu

Track(s): Who We Are (Brennan Heart Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ah, deze draaide BH ook in de eindshow van Intents. Denk je hardcore te krijgen, krijg je dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat'z dat @ 1.35 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
Wat'z dat @ 1.35 :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat zijn zeker aliens

Goed nummer :thumbsup: , brennan heart style klinkt weer lekker. Benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze hebben die aliens er in ieder geval wel mee geraakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poing poing poing ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uit het nieuwe tracks-topic:

Meph0 schreef:
Is dit nummer al bekend? Brennan Heart draaide het gister.



Beetje jammer van die tyfushoge pitchkick aan het eind, maar zit wel lekkere drive in voor de rest.


Zoals ik al zei, lekkere drive, jammer van die pitchkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Lekkere drive, jammer van die pitchkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

was lekker op intents ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Intents klonk het echt als One Moment 2.0 maar hier pitchen de kicks nog vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:38 
 

Zou deze een release krijgen ergens dan?

Vind dit wel lekker klinken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:36 
 
Hardtraxx Newbie

рассчитывает, что песня хорошая
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Podolzky7 schreef:
рассчитывает, что песня хорошая

Couldn't agree more :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Newbie

derniels schreef:
dat zijn zeker aliens

Goed nummer :thumbsup: , brennan heart style klinkt weer lekker. Benieuwd naar HQ

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus die kicks op 1:35 . wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Podolzky7 schreef:
рассчитывает, что песня хорошая


Nou, ik denk dat dat wel meevalt hoor. Wij zijn hier op aarde best vriendelijk tegenover jullie aliens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is hier al wat meer over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 09:00 
 
Hardtraxxer

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks