Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: The Stunned Guys & DJ Paul

Track(s): Thrillseeka (Wild Motherfuckers Remix)

Sample/video:
https://www.facebook.com/WildMF/videos/vb.309100032446950/987003071323306/?type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken het origineel niet, maar dit klinkt niet eens heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier verwacht ik veel van, een oude hardcore klassieker. Ik hoop alleen dat Zatox deze track niet ver%$#@$ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zatox is wel de laatste die ik deze oude klassieker wil zien remixen, maar ik wacht het even netjes af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga even in een hoekje huilen. De synth en melo komen direct uit het origineel, de kick klinkt in deze kwaliteit al om te huilen en de heren kennende denk ik niet dat ik daar in waardige kwaliteit andere dingen van moet verwachten. Hoezo een klassieker verkrachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het orgineel is hardcore die me om een of andere manier echt heel goed lag. Jammer dat hier dan zo weinig orgineels mee gedaan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:26 
 
Hardtraxx Addict

Ben hier wel benieuwd naar ^^ Klinkt niet verkeerd (al blijft het origineel beter :yes: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afblijven van zo'n klassieker :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik ga even in een hoekje huilen. De synth en melo komen direct uit het origineel, de kick klinkt in deze kwaliteit al om te huilen en de heren kennende denk ik niet dat ik daar in waardige kwaliteit andere dingen van moet verwachten. Hoezo een klassieker verkrachten...

Dit. Draai gewoon lekker het origineel kan prima in hardstyle set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 03:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijf van de parels af!!! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen ze weer hoor :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe haal je het in je botte italiaanse kop :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet wie er hiervan nou echt vrolijk gaat worden, tot nog toe niks meer dan een luie kick edit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mijn god :lol:
Zelfs de slechtste hardcore remix van deze plaat is nog niet zo erg als deze.

Letterlijk vocalen en synth uit het origineel en een hs kick er onder. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:16 
 

LOL vind het zo slecht nog niet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het origineel geen klap aan, vind de sounds van wmf geen klap aan, dus dit is wel een makkelijke conclusie :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:16 
 

uitermate saai :sleep: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind het origineel geen klap aan, vind de sounds van wmf geen klap aan, dus dit is wel een makkelijke conclusie :sick:

Klapt er wel lekker op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
Vind het origineel geen klap aan, vind de sounds van wmf geen klap aan, dus dit is wel een makkelijke conclusie :sick:

Klapt er wel lekker op?


:lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks