TheSoundOfHardstylez schreef:
Qlown schreef:
Serieus krijg jij geld om al die fgts hun tracks op je kanaal te plaatsen en hier promoten? Ik word hier redelijk ziek van.

Hoezo dat? :p
The Sledgehammerz zijn Bounter, Digital Mindz and Riiho.
Riiho heeft al een release gehad, dus dit kan hier toch blijven staan?
Of heb ik dat nou mis? :p
Iedereen kan een label oprichten en muziek uitbrengen, deze regel is gewoon zwaar achterhaald. Veel mensen irriteren zich aan de aanwas van tracks van dit soort C/D artiesten in het "nieuwe tracks" subforum.