Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Sledgehammerz

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die naam :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Serieus krijg jij geld om al die fgts hun tracks op je kanaal te plaatsen en hier promoten? Ik word hier redelijk ziek van. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Serieus krijg jij geld om al die fgts hun tracks op je kanaal te plaatsen en hier promoten? Ik word hier redelijk ziek van. :sick:

Idd dit.

producers-corner/eigen-producties-test-snippets-t20617.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Serieus krijg jij geld om al die fgts hun tracks op je kanaal te plaatsen en hier promoten? Ik word hier redelijk ziek van. :sick:


Hoezo dat? :p
The Sledgehammerz zijn Bounter, Digital Mindz and Riiho.
Riiho heeft al een release gehad, dus dit kan hier toch blijven staan?
Of heb ik dat nou mis? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dit nummer dus echt wel dik! Die kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Restart The Party versie 3.0, meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 23:23 
 

TheSoundOfHardstylez schreef:
Qlown schreef:
Serieus krijg jij geld om al die fgts hun tracks op je kanaal te plaatsen en hier promoten? Ik word hier redelijk ziek van. :sick:


Hoezo dat? :p
The Sledgehammerz zijn Bounter, Digital Mindz and Riiho.
Riiho heeft al een release gehad, dus dit kan hier toch blijven staan?
Of heb ik dat nou mis? :p


Iedereen kan een label oprichten en muziek uitbrengen, deze regel is gewoon zwaar achterhaald. Veel mensen irriteren zich aan de aanwas van tracks van dit soort C/D artiesten in het "nieuwe tracks" subforum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 23:40 
 
Hardtraxx Elite

Lol dit is echt precies hetzelfde als die Restart The Party remix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 10:47 
 
Hardtraxxer

Guido schreef:
Restart The Party versie 3.0, meh.

Dit dus, alleen vind ik restart the party remix wel stukken beter.
dit klinkt echt nergens naar xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks