Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 20:11 
 
Hardtraxxer

Artiest: The Resistance

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan loops & things, klinkt wel lekker voor zover ik kan horen.
Weet iemand of E-Force nou voor The Resistance produced, of lijkt het er gewoon super veel op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force produceert voor hem. Ik weet dat Hypnose een plaat is waar E-Force uiteindelijk niks meer mee deed. Zodoende is het een The Resistance plaat geworden. Hooguit dat hij zelf wel wat in elkaar zet, maar dan duidelijk met de soundbank van E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 17:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

alle afdankers van E-Force gaan naar the resistance.. Vind deze plaat ook niks hebben eigenlijk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks