Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke track! Heerlijke anti! Heerlijke kicks!

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:21 
 

De anti lijkt net op wat normaal een intro is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zo zo :) . Hele dikke grijns hier! Heerlijke sfeer zit er in dit plaatje. Eerst beetje die trance achtige melodie, daarna die hoge screeshes die opbouwen naar een prima mid. Daarna weer 't zelfde verhaal, maar dan met een dikke anti! Klinkt goed hoor :)

Fully agreed !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Wauw, 1 track en het is meteen weer goed. Nog steeds afgeschreven? :lol:

Ik vind er nog steeds niks aan.


Ik heb nou 3 autistische comments van je gelezen in nog geen 24 uur. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:37 
 
Hardtraxxer

Helemaal geen slecht nummer, maar kan me niet echt boeien. De track mist iets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

vind deze maar mwaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Vette sounds weer met een lekkere kick.
Vette build up met die trancy melodie en dan heerlijke anti, dikke prima! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke zweverige melodie! Leuke track. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de kick persoonlijk niet echt sterk uitgewerkt. De tail past totaal niet bij de punch. De punch hakt er namelijk in een keer in, terwijl de tail juist het tegenovergestelde doet. Ook vind ik ze niet echt passen bij de rest van de track.
Vind de synth in de midintro de track wel iets aparts meegeven, voor de rest is het gewoon een aardige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind hem niet zo speciaal, synth is wat slapjes de track mist aardig wat energie, de melodie is aardig (best wel lekker) maar de kicks zijn dan weer niet echt geweldig vind ik. Ze zijn ten eerste niet echt sterk, en ten tweede klinken ze niet mooi in het oor en passen ze niet bij het geheel van de track. Het is alweer een lichte verbetering ten opzichte van de vorige tracks. Dat is een pluspuntje, voor de rest niet echt geweldig. Had ook een stuk beter kunnen zijn als de kicks anders waren, dan was de anti wel geslaagd want de sounds zijn goed maar in combinatie met de kick ben ik dus niet echt verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg sterke track weer, The R3belz valt me echt zelden tegen, zowel met het hardere als het euforische werk. Mooie anti ook, een beetje intro-achtig zoals al gezegd is, klinkt erg strak.

Lyst schreef:
Ik vind de kick persoonlijk niet echt sterk uitgewerkt. De tail past totaal niet bij de punch. De punch hakt er namelijk in een keer in, terwijl de tail juist het tegenovergestelde doet.

Ik vind dit juist heel gaaf gedaan, om de één of andere reden vind ik dit een heel rustgevend effect meegeven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
De anti lijkt net op wat normaal een intro is :P.

dat komt omdat het tegenwoordig bij mainstream producers steeds vaker voorkomt dat wanneer er een euforische track gemaakt wordt er altijd een rauwere intro wordt gemaakt.

aardige plaat, voorgaande platen waren echt beroerd, maar deze klinkt wel weer lekker :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks