Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The R3belz & Typhoon

Track(s): Right Now

Sample/video:


Bron:
Digital Punk ‏@djdigitalpunk
Citaat:
@MisterQlown jep dat is 'The R3belz & Typhoon - Right now', vox zijn get down, right now
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan ik niet zo veel uit opmaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@29:12

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die Kick :drool: en geen anti-climax :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, erge dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit :love: , die melodie en het hele sfeertje doet me erg denken aan millenium hardcore :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 21:17 
 

Het is wat tegenwoordig, ik zag 'geen anticlimax!' staan en ik werd meteen enthousiast :P Echt een hele vette track dit! Typhoon heeft echt potentie en The R3belz, tja daarvan weten we genoeg. Ga ik vaak afspelen denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer paar keer geluisterd, die melodie blijft echt hangen! Doet me ook aan een andere melodie denken :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 10:00 
 
Hardtraxxer

Eerste gedeelte van de track vrij saai, maar als de melodie i.c.m met de kicks erin komt. Echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wat zijn The R3belzzzzzzz en Typhoon toch heerlijk bezig de laatste tijd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind hem wat weg hebben van The r3bels - temptation
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk zeg! Een lekker melodieuze plaat met stevige kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heerlijk zeg! Een lekker melodieuze plaat met stevige kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had ik niet verwacht, echt een heerlijk plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen screeches maar gewoon een dikke simpele melodie met een dikke kick, prima track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 18:56 
 
Hardtraxxer

Dikkk, eindelijk een R3belz plaat die me echt bevalt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Geen anti-climax :thumbsup: :woot:

Heel vet idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Uberhout schreef:
Heerlijk zeg! Een lekker melodieuze plaat met stevige kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik Unleashed luisteren, ik dacht, zo deze is vet. Blijken het The R3belz & Typhoon te zijn. Niet verwacht. Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele vette track. Had wel weer zo'n Angerfist kick verwacht maar om een of andere reden klinkt deze meer eigen, ik denk omdat die tail niet doorgetrokken word
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 10:00 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Top track!! Melo blijft lekker hangen in me kop en die kicks zijn heerlijk.

Conclusie: LEKKAH!!! :yay:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks