Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:02 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: The R3belz

Track(s): Red Zone

Sample/video:

01:02:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:15 
 

Dikke intro, lekkere melodie, heerlijk plaatje eindelijk weer is van The R3belz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Dikke intro, lekkere melodie, heerlijk plaatje eindelijk weer is van The R3belz ^^

Dit, kick had alleen nog wel beter gekund. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxxer

Jammer van die kick, de intro klonk veelbelovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Intro is lekker, climax is vrij saai imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:54 
 

:thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Intro is lekker, climax is vrij saai imo.


Zoals het de laatste tijd meestal is bij The R3belz.

Wel weer een leuk plaatje, maar zeker geen uitschieter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
JEFSKIII schreef:
Dikke intro, lekkere melodie, heerlijk plaatje eindelijk weer is van The R3belz ^^

Dit, kick had alleen nog wel beter gekund. ^^


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niet heel veel deze, klinkt wel leuk maar veel meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke mid (zoals vaak bij The R3belz), slappe climax (zoals vaak bij The R3belz). Redelijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dikke mid (zoals vaak bij The R3belz), slappe climax (zoals vaak bij The R3belz). Redelijk plaatje :)

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Weer zo'n The R3belz plaat die ik niet vaak zal opzetten/snel vergeten wordt. Haperingen in de climax zijn ook niet echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track zeg, volgens mij ben ik echt de enige hier die zijn climaxen vetter vind dan z'n mid's. :P Erg fijne zuivere synth en pakkende simpele melodie, geslaagde plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje 13 in een dozijn, begon een tijdje terug echt fan van The R3belz te worden (Disturbia remix, Doom's Day remix, enz)

maar vind dat hij tegenwoordig iets teveel Zatox achterna gaat... best jammer moet ik zeggen!

geen slecht nummer overigens, maar springt er voor mij gewoon totaal niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:36 
 
Hardtraxxer

Hele vette midintro moet ik zeggen maar climax is gewoon standaard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Wat een heerlijke track zeg, volgens mij ben ik echt de enige hier die zijn climaxen vetter vind dan z'n mid's. :P Erg fijne zuivere synth en pakkende simpele melodie, geslaagde plaat.

Zijn mids gaan wat harder, maar de climax is meestal ook prima te doen idd. Leuke synth zit onder deze climax ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:56 
 
Hardtraxxer

fijn plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxxer

Beste R3belz plaat sinds lange tijd, melodie is erg pakkend en luistert heerlijk weg! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zo'n random melodie-climax na zo'n vette mid-intro. Klinkt technisch ook niet bepaald geweldig overigens maar kan aan de bron van de audio liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Beste R3belz plaat sinds lange tijd, melodie is erg pakkend en luistert heerlijk weg! ^^


Dit!!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks