Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The R3belz

Track(s): Need 4 Ever

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die mid intro :love:
anti :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Een ontzettend dikke mid intro zoals altijd, lekker! De anti is ook gaaf met al die mechanische sounds. Weer een prima track van The R3belz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje! Kwaliteit ligt weer iets hoger! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke vette plaat zeg! Die melodie en dan o'n anti :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:13 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Prima plaatje dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:23 
 
Hardtraxxer

Jaja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:14 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Prima plaatje dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele lekkere plaat inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mèh -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

D-tone schreef:
Hele lekkere plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dit! Leuke b kant van Run & Gun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:04 
 

Rickzel schreef:
mèh -.-


nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Lekker dit! Leuke b kant van Run & Gun!

Of Red Zone ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkome variatie op z'n vorige werk. Breaks zijn vrij irritant, maar dat maken de mid en anti wel meer dan goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gast, 7 seconden langer...

Jij begint echt op mijn zenuwen te werken.

On Topic: Heerlijke drive in deze track. The R3belz begin ik steeds meer te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker tof dit, mooi gedaan met dat wisselende tempo :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Gast, 7 seconden langer...

Jij begint echt op mijn zenuwen te werken.


Inderdaad. Waarom moet je zonodig in elk topic je eigen vid plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat hij er geld aan verdient, en dat is volgens mods geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een prima track van deze man, fijne sounds. Enige minpuntje hier vind ik de kicks eigenlijk, hadden wel wat meer power mogen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/the-r3belz-red-zone-ep-t35830.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks