Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:14 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: The R3belz

Track(s): Genesis

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een heerlijke intro weer! Climax is een stuk minder maar klinkt enigszins ergens nog wel leuk. Past eigelijk totaal niet bij de rest van het nummer en die pitchkicks helpen ook niet echt mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet nummer, tof die onderbroken melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Lekker plaatje :thumbsup: Ik vind de kicks van the rebelz vrijwel altijd lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes! Hele vette plaat weer, hij blijft erg sterk met melodieën, al doet deze me wel aan Armageddon denken. Dat de kick pitched is hier ook wel noodzakelijk, klinkt goed. Mid intro ook zeer goed te pruimen zoals altijd eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Climax kick lijkt een beetje op die van Universe, tot hij pitcht, dat is echt lelijk en niks van kracht in..
Eerste keer denk ik dat ik een pitch echt lelijk vind xD.
Verder wel een lekkere intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Beter. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke intro :drool:
Climax iets minder door de pitchkicks, meldie is wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track van The R3belz :D

Lekkere intro zoals eigenlijk altijd wel! De melo is ook weer prima!
Vind de kicks van The R3belz altijd wel goed, evenals deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro vet , climax inspiratieloos :)
Vind deze zeker niet speciaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit juist weer een mindere plaat van hem..

leuke intro, maar saaie melo en lelijke pitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Het pitchen van de kicks in de climax klinkt niet helemaal lekker in m'n oren, maar los daarvan vind ik het een vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat! Het pitchen van die kicks moet ik maar voor lief nemen deze keer. Lekker hoor :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Climax kick lijkt een beetje op die van Universe

De kick in de intro is niet anders hoor. En hij lijkt inderdaad op die van Universe. Maar is in ieder geval een betere dan zijn laatste kicks. Vind het ook een tof plaatje. Had The R3belz al eigenlijk afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een leuk plaatje, niet veel bijzonders, maar ook niet een slechte plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:37 
 
Hardtraxxer

opzich wel een leuk plaatje maar zit echt een stuk minder veel energie in dan zijn normale producties heb ik het gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, hij is vergeten om er kicks in te stoppen.

Verder wel een leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaa! Dit zijn de platen wie ik steeds van hem verwacht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er weinig aan. Status 'stuk verdriet' komt steeds dichterbij bij hem. Kut platen en weinig boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me niet zoveel. Beter gaat die gast ooit nog eens platen á la Pattern 1/2 maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zonde van die enorm lelijke pitchkicks, hoort ie nu echt niet dat die veel te hoog gaan? verder wel een prima plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:56 
 
Hardtraxxer

Is weer oke! van r3belz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Staat bij releases.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks